掃呢頁CODE去手機

2018年2月12日 星期一

【北漂】黎耀祥5月約滿無綫諗計賺人仔 __,無綫,黎耀祥,

黎耀祥對北上賺人仔有信心!藝人黎耀祥為電台節目錄影,他透露嚟緊會做多啲唔同類型嘅嘢,亦打算開拓內地巿場:「以前個仔細,依家去咗外國讀書,所以都有傾緊劇 ...


黎耀祥對北上賺人仔有信心!


藝人黎耀祥為電台節目錄影,他透露嚟緊會做多啲唔同類型嘅嘢,亦打算開拓內地巿場:「以前個仔細,依家去咗外國讀書,所以都有傾緊劇集同綜藝節目。(太太畀?)老婆都會跟埋去,呢幾年佢有幫我安排,場地嗰啲嘢都好熟,我都會安心啲。」

5月與無綫完約的黎耀祥正考慮以不同方式合作方法,笑言都好矛盾。問係咪人工傾唔啱?他說:「其實我一路都係基本演員約,有加人工,公司好錫我!依家簽部頭,一年一部,如果唔鍾意又唔知拍唔拍好,想自由度大啲,啱嘅就搵我咁又幾好。」

作為演員,黎耀祥想出外睇吓,亦覺得要繼續向前都係向內地市場走,因為內地投資製作條件都同香港唔同,但現實內地工作方面都仲傾緊,因為變化較大,所以還未落實會參演咩工作。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!