網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月24日 星期六

【那些年...】「屋邨港姐」變5層樓小富婆 楊思琦重遊大坑西 __,思琦,港姐,楊思琦,

楊思琦係出名嘅慳妹,慳慳埋埋,有傳聞話佢買咗5層樓......係咪真?!思琦梗係唔會話俾大家知啦!不過,思琦確實係一個好念舊嘅人,未選港姐前,細細個就 ...


楊思琦係出名嘅慳妹,慳慳埋埋,有傳聞話佢買咗5層樓......係咪真?!思琦梗係唔會話俾大家知不過,思琦確實係一個好念舊嘅人,未選港姐前,細細個就 ...




楊思琦係出名嘅慳妹,慳慳埋埋,有傳聞話佢買咗5層樓......係咪真?!思琦梗係唔會話俾大家知不過,思琦確實係一個好念舊嘅人,未選港姐前,細細個就住喺大坑西新邨。2001年,思琦當選香港小姐冠軍,即被冠以「屋邨港姐」之名,但佢一啲都唔介意,因為呢個係佢成長嘅地方。

思琦話﹕「我由細到大都住喺大坑西,直至選完港姐後先搬走。依家每逢過年都會帶埋囡囡(楊卓穎)返嚟探親,但呢區都開始老化,好多年輕一輩都搬走咗。」思琦話以前屋村嘅設計夠闊落,同新樓冇得比,佢話﹕「依家啲樓好密集,但以前屋村嘅走廊多好長,隔籬鄰舍都會打開門,只關鐵閘,所以夏天唔使開冷氣都好通風。」

思琦話舊區嘅人街坊仲好守望相助,連保安員都好似當自己屋企咁,會喺屋邨種吓花草綠化環境。思琦記得小時候有好多幾層樓咁高嘅大樹,佢話﹕「以前有好多高樹,細個會好驚行去大樹附近,因為有好多老鼠,真係成千上萬呀!所以好多樹都通咗窿,搞到打風時冧咗,好傷心呀,因為啲大樹係陪住我哋成長。」

外表詩詩文文嘅思琦,原來小時候都好百厭,經常同哥哥一齊落公園玩,見到小斜坡,思琦兩、三步就跑咗上去,身手非常敏捷。佢笑笑口話﹕「依家年長咗喇,好彩仲跑到!」除咗鞦韆、滑梯、高低杆,思琦仲鍾意玩滑板,佢話﹕「呢度仲有個大公園,我最鍾意中秋節,可以賞月、點蠟燭,仲有玩火,哈哈,現在梗係唔可以啦,呢度實在有太多回憶喇。寶寶(囡囡)似我都係勇字行先,玩滑梯都好似跳水咁,頭向下,睇住佢玩就會安全啲。」

玩完,當然仲要食好西思琦就推介一間與大坑西新邨相隔一條馬路,有47年歷史嘅車仔麵檔,佢話以前放學後就會約埋一班同學仔去食。麵檔老闆一見思琦就認得,話﹕「你由Form 1就已經嚟食。」老闆仲讚思琦妹十年(應該係接近30年)如一日,話﹕「你着番學生裝都仲可以呀!」

之後思琦仲返咗母校瑪利諾神父教會學校,見番以前嘅同學仔,佢話﹕「嗰位同學仔已經做咗呢間學校老師喇。」昔「屋邨港姐」變5層樓小富婆 楊思琦重遊大坑西日校外仲有一個雪糕伯伯,令思琦勾起好多回憶﹕「以前伯伯有賣凍嘅菠蘿,好好味,但伯伯離世後,佢嘅屋企人就送咗雪糕車俾學校紀念喇!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(攝影﹕陳俊強、Teddy) 思琦重遊大坑西新邨,咁長嘅屋邨走廊,現在好少見。 保安員會喺屋邨內種小植物,綠化環境。
思琦身手仍然好敏捷,三步就跑咗上小斜坡。 現在屋邨人口開始老化,思琦都係過年過節先返去探親友。 以前中秋節,思琦最喜歡喺背後嘅亭園玩。
呢檔車仔麵有47年歷史,老闆讚思琦妹個樣冇乜點變。

思琦仲返咗母校一遊,見面以前同學,現在變咗老師。
仲有以前喺校外擺檔嘅雪糕伯伯,都好令人懷念。

鍾意就快D Share啦!