網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月15日 星期四

7° C波照踢 71歲家英哥踢足全場 [壹週刊 - 1458 - 生活] __,M1,

7度低溫,家英哥活力過人。探熱針7°C波照踢71歲家英哥踢足全場早排天氣凍到一個點,要離開個暖笠笠屋企,真係要鼓起好大勇氣。71歲嘅家英哥同56歲嘅關 ...






7度低溫,家英哥活力過人。

探熱針

7° C波照踢 71歲家英哥踢足全場

早排天氣凍到一個點,要離開個暖笠笠屋企,真係要鼓起好大勇氣。 71歲嘅家英哥同 56歲嘅關禮傑一於少理, 7度低溫, keep住約明星足球隊隊員練波。







射波、控球無停過,點睇都唔似 71歲。





有份落場踢的范振鋒(箭嘴),體力竟然不及年紀差一截的關禮傑(圓圈)及羅家英。





踢到㷫烚烚,家英哥在隊友的協助下除掉外套。

天氣實在太凍,好多人「係咁意」踢一陣就「柄埋」,甚至走人,家英哥同關禮傑最認真,控球、追波全場無停過,踢到中段家英哥仲熱到要除走外套添。一個鐘話咁快就過,出咗一身汗嘅家英哥勁醒神,拎住波鞋同波友 say個 bye就走,急急腳唔通約咗阿姐撐枱腳?





早前應李思捷邀請,埋位客串電影《一家大晒》。





家英哥同汪阿姐各有各忙,早前兩人抽空郊遊過二人世界。





踢足全場,毫無半點疲態的家英哥,拎住波鞋先行離開。

撰文:八珍 

攝影:蕭敬漁、志輝


鍾意就快D Share啦!