網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

700萬人的承諾!祝文君追緝城城討利是 __,祝文君,郭富城,城城,

祝文君希望城城兌現承諾呀!天王郭富城24年前接受《娛樂新聞眼》祝文君訪問,城城被問到幾時派利是,佢就口行行話結婚就一定派利是,仲要全港市民個個都有份, ...


祝文君希望城城兌現承諾呀!


天王郭富城24年前接受《娛樂新聞眼》祝文君訪問,城城被問到幾時派利是,佢就口行行話結婚就一定派利是,仲要全港市民個個都有份,幾咁珠落玉盤呀!網友就群起集氣叫城城做個找數真漢子,依家香港700幾萬人,香港人又多數派20蚊利是,咁城城咪要派1.4億元利是?開銀行都搞唔掂當佢有1.4億Cash,搵700幾萬個利是封都有排頭痛呀!

身為始作俑者嘅祝文君接受東網訪問,對於城城會唔會真·找數,佢就愈講愈興奮咁話:「如果城城願意兑現承諾,我當然萬份高興、開心無比,我並會要求佢喺大利是上簽個大名,然後收藏、珍存,永遠留為記念,美好回憶!但依家要遇上佢嘅機會實在超難!故請大家幫個忙告知我,佢何時、會在何處現身,我速到向佢拜年討大利是,就算十月都唔會怕遲,因我絕對有心,謝謝!」城城你喺邊呀?全港市民都輕輕叫喚你呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!