掃呢頁CODE去手機

2018年2月19日 星期一

7月娶吳香倫!陳榮峻話要搞大佢 __,陳榮峻,吳香倫,

等你哋派帖~~62歲藝人陳榮峻在年初的無綫職工盤菜宴上,向拍拖三年的57歲女友吳香倫求婚,昨晚二人在無綫節目《1+1的幸福》的訪問播出,感動到不少觀眾 ...


等你哋派帖~~


62歲藝人陳榮峻在年初的無綫職工盤菜宴上,向拍拖三年的57歲女友吳香倫求婚,昨晚二人在無綫節目《1+1的幸福》的訪問播出,感動到不少觀眾。在節目中,主持田蕊妮更操刀為二人拍婚照。

至於一對新人的婚期,陳榮峻回覆東網稱初定為7月10號在教堂舉行天主教儀式的婚禮,實行搞大佢,給吳香倫一個名份,正式榮升為陳太。陳榮峻說:「其實呢個日期我都係初定,因為仲有好多手續要搞,我哋喺教堂行禮,要攞洗禮紙,得教堂批准先得,又要去婚姻註冊處登記,要貼紙出嚟……所以唔知會唔會延期都未知!」由於二人仍為無綫開劇,還得向公司請假,而遠在新西蘭工作的女兒亦會出席,陳榮峻稱:「個女喺當地剛轉新工,佢都會請假返嚟參加我婚禮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!