掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

【閃耀人生女人心(7)】唔識語言藝術得罪人 靚靚被雪成就影后路 __,閃耀人生女人心,袁詠儀,靚靚,

90年攞港姐冠軍、91年拍第一部劇《我愛玫瑰園》做女主角,紅得好快嘅袁詠儀(靚靚)當年只有20歲,年少輕狂目空一切,加上性格又直率,把口永遠快過個腦, ...




90年攞港姐冠軍、91年拍第一部劇《我愛玫瑰園》做女主角,紅得好快嘅袁詠儀(靚靚)當年只有20歲,年少輕狂目空一切,加上性格又直率,把口永遠快過個腦,緊接嘅後果就係得罪人多,試過嫌劇本唔合理,直接搵監製投訴,再向傳媒投訴,結果被無綫踢入「雪櫃」挫銳氣。

回望過去冇後悔,靚靚接受《蘋果》連載專訪直認:「其實嗰段時間我係好容易得罪人嘅,講嘢可能真係冇思考過,我唔係唔知天高地厚,我覺得有啲嘢真係要講㗎,怕我都要去做,你又唔講,佢又唔講,咁做唔到㗎喇喎,咁我咪去講囉,當然你話我問題喺邊度呢,我就係說話藝術修飾得唔好,我唔識呢樣嘢,我會直接就係:『喂!咁樣得唔得呀?可唔可以呀?』咁你咪就係第一個衝去前面、又冇禮貌、死咪死嗰個囉!」

當年橫衝直撞,係咪成日俾人鬧呢?靚靚坦言:「我直接雪藏啦,乜鬼嘢鬧啫。」咁有冇上公司搵高層解決?靚靚話:「我冇呀,其實TVB雪咗我咁耐,我根本就唔知自己得罪人,但對我嚟講其實都係好運,因為我就係太得閒,突然有個電影導演叫柯受良就話:『喂,可以搵下呢個叫袁詠儀嘅人。』咁我就出咗去拍電影。」

因為柯受良賞識,靚靚加入影圈拍處女電影《亞飛與亞基》,得到金像獎最佳新演員,事業開始一飛沖天,一年拍14部戲,94年憑《新不了情》及95年憑《金枝玉葉》兩奪金像影后。然而,攀上高山後,卻突然走向低谷,靚靚都覺得莫名其妙:「97、98年,突然間冇戲拍,突然間冇人搵你拍,就算搵你拍都係嗰啲7日呀10日呀,我又冇去了解喎,淨係覺得突然間,你拍開啲大製作㗎嘛,30幾組40組㗎嘛,突然間嚟搵你都係10組,我唔係話嗰啲唔好,只不過唔係自己想拍嘅嘢,咁再跟住慢慢發現,直頭連呢啲10組8組嘅都唔嚟搵你,唔知點解!」

當時靚靚冇好唔開心,只係覺得會唔會係突然間,呢個娛樂圈唔適合自己?靚靚皺眉話:「係咪我有啲乜嘢唔係好啱呢個圈呢?咁我又冇諗退休,我最多都係諗歇一歇啫,橫掂都冇乜嘢做,不如去學下普通話、演戲呀,咁都好呀係咪先,都要知道自己嘅不足,嗰時嘉禾就畀我去上海。」

喺上海留咗幾個月,靚靚返港拍完一兩部戲,之後就接咗台灣電視劇《花木蘭》:「公司(嘉禾)問我想拍乜呀?我梗係想拍女人戲喇,成日都好想拍好似張艾嘉呀蕭芳芳呀張曼玉呀呢啲女人戲,但係唔知點解就冇,你梗係希望唔同階段有唔同作品,想再追另一個叫做進步,咪去咗拍《花木蘭》囉。其實我覺得遇着一部《我愛你》,我都好鍾意嗰個劇本,但可能嗰時氣氛唔係好適當時機,因為佢哋話好灰呀,但其實真係一個好劇本,因為你寄予厚望,但出嚟個成績唔好,對我嚟講都係一個打擊。」

入行28年,靚靚已經變做前輩級,看盡新人輩出優劣參次,睇唔過眼有冇出聲呢?靚靚:「我覺得話係冇用,要做畀佢睇係點,我啱啱去咗橫店,實實切切出現咗,以前去到現場,導演叫我哋讀劇本排戲,但家好得意,係導演、副導演同攝影師行位,演員就喺出面傾偈。」

靚靚冇隨波逐流跟大陸模式,第一日開工即刻行動:「下晝食完飯,我行入去話:『排戲嘞。』開始第一、二日,同我搭檔演員跟到我模式,第三日同新人拍,大家排完之後,我問:『阿邊個呢?使唔使入嚟睇下自己個位?』咁嗰個女仔就話:『我在外面啊!為甚麼你們不找我呢?』咦點解佢好似冇問題呢?我覺得就係嗰班人寵壞咗佢,由下一場開始,我又係咁樣行入去,佢好快就跟咗我哋入去。」

樹大有枯枝,以前試過有演員唔背對白,對住鏡頭講:「1234567」之後再配音了事,靚靚爆料:「佢哋家係勁到呢,助手喺後面講一句:『今日食咗飯未呀?』個演員就喺前面:『今日食咗飯未呀?』不過我唔會話佢囉,我覺得惟有感染佢,你知我衰樣呢,唔笑樣就好鬼惡,啲人可能真係覺得我係一個好嚴肅嘅電影工作者。」

家有啲新一代演員,有人幫佢記對白、拍個大頭跟住搵替身拍,靚靚狠批:「根本就唔健康,但我諗係佢哋嘅造化嚟,佢個命運唔係幾好囉,我個命運好啲,因為我出嚟嘅時候,我撞到啲好專業嘅人,佢哋話畀我聽係點樣做嘢,我就跟咗佢地嗰套。」雖然靚靚對某啲演員嘅態度睇唔過眼,但就讚曾合作拍劇嘅上海演員郭京飛:「其實佢近排都紅㗎啦,但嗰時佢同我拍《龍門鏢局》,我覺得佢好知道自己要做乜嘢,真係好有心機去做,願意捱,好肯蝕底。」



記者:陳月媚、倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝、吉吉

攝影:林德雄

化妝:Kerry wong

髮型:Sam Pan @Muse Hair

場地提供:好酒好蔡





【閃耀人生女人心(6)】經歷選港姐勾心鬥角 靚靚一心攞亞軍:我係張曼玉

http://bit.ly/2EEyLaP

【閃耀人生女人心(5)】老婆坐月Chilam照蒲 靚靚產後抑鬱險離婚

http://bit.ly/2HdEqmD

【閃耀人生女人心(4)】坦認女追男 靚靚呻俾老公食住:張智霖係唔會錯㗎!

http://bit.ly/2H9XvWy

【閃耀人生女人心(3)】狂造人望追多個女 靚靚人工受孕:我卵子已老

http://bit.ly/2CfW45g

【閃耀人生女人心(2)】懷疑魔童自閉過度活躍 靚靚陪睇心理醫生原來係...

http://bit.ly/2EinZDx

【閃耀人生女人心(1)】靚靚管教太嚴愛操控 魔童:我想換個新媽咪

http://bit.ly/2EkPJY1

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



袁詠儀笑指當年於電視台得罪人後,並沒有受責罵,因為她已直接被雪。 袁詠儀指自己只是性格率直,是「行先死先」的人版。
當選港姐,靚靚首齣拍攝的電視劇《我愛玫瑰園》便擔正當女主角。 當年是柯受良將靚靚於「雪櫃」內拯救出來。 拍攝爾冬陞的《新不了情》,令靚靚首度奪得香港電影金像像影后。
靚靚坦言陳可辛是她演藝事業上的伯樂,因為對方令她嘗試到不同的角色。 電影《金枝玉葉》是靚靚其一齣很喜歡的電影作品。 於電影《金枝玉葉》內,林志穎這個角色令靚靚再嘗影后滋味。
電影《我愛你》是另一齣袁詠儀很喜愛的作品。

鍾意就快D Share啦!