掃呢頁CODE去手機

2010年2月28日 星期日

test20211105

test20211105 [娛樂] 陳庭欣:男友呷醋?陳庭欣水上樂園鴛鴦戲水 封胸包到冚
無綫咪神陳庭欣(Toby)最近在劇集《換命真相》中,飾演林韋辰的情婦,更有浸在浴缸自殺戲,表現令觀眾留下深刻印象,出街都被人叫劇中的名字,Toby除了 ...






無綫咪神陳庭欣(Toby)最近在劇集《換命真相》中,飾演林韋辰的情婦,更有浸在浴缸自殺戲,表現令觀眾留下深刻印象,出街都被人叫劇中的名字,Toby除了工作外,一有時間都會抽空見男友Benny,Toby喺社交網大晒同男友去水上樂園玩嘅照片。


不過未知係咪驚被人睇蝕,定係男友覺得女友畀人望會呷醋,Toby包到冚不特止,仲要着長袖,搞到一班網友好失望,冇得睇咪神發威,反而Benny則無懼寒風,半裸上陣,與女友形成強烈對比。Toby寫道:「水上樂園幾時都咁啱玩,因為好多位置都有安裝了暖氣,很窩心呢~」,原來場內有暖氣,難怪二人不怕冷親入場玩。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!