掃呢頁CODE去手機

2018年2月8日 星期四

曾經怕變老!Angelababy羡慕蠟像冇皺紋 __,Angelababy,楊穎,

Angelababy出席蠟像揭幕活動,不過就失手露出乳墊喎!藝人楊穎(Angelababy)出席蠟像揭幕活動,她表示曾參與偶像JohnnyDepp的蠟 ...


Angelababy出席蠟像揭幕活動,不過就失手露出乳墊喎!


藝人楊穎(Angelababy)出席蠟像揭幕活動,她表示曾參與偶像Johnny Depp的蠟像揭幕,當時就想自己將來可以有蠟像,現在終於夢想成真。Angelababy身穿與蠟像一樣的長裙現身,但不慎露出乳墊,她表示該長裙很漂亮,希望可以與大家分享。她更即場以托下巴和插鼻孔的姿勢與蠟像合照,場面十分有趣。

問她最想把蠟像放在誰身旁?她笑言:「擺喺Johnny Depp隔籬。(出面有人話你係進化版喎!)呢個係Baby X,好似美圖手機X咁。(會唔會帶仔仔嚟睇自己個蠟像?)會呀!趁佢細個嚟睇順便影埋相,十年之後再嚟影過。」

問她真人同蠟像相比,哪個較漂亮?她笑言:「一樣咁靚,但係10年之後蠟像冇皺紋。」她表示曾經擔心自己會變老,但後來覺得這只是人生中的一個過程。Angelababy的真人與蠟像相比,顯得更瘦削,她直言:「嗰陣生完BB就去度身,日日朝早返工、夜晚湊仔,好辛苦!所以依家瘦咗好多。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!