網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月6日 星期二

拍劇忙湊B!李佳芯「失蹤」兩個月搞喊媽咪 __,李佳芯,

Ali去街頭宣傳新劇。藝人李佳芯(Ali)到中環街頭宣傳新劇《波士早晨》,更即場寫揮春並派發給街坊。正忙於拍新劇《BB來了》而姍姍來遲的Ali笑說:「 ...


Ali去街頭宣傳新劇。


藝人李佳芯(Ali)到中環街頭宣傳新劇《波士早晨》,更即場寫揮春並派發給街坊。正忙於拍新劇《BB來了》而姍姍來遲的Ali笑說:「《BB來了》呢套劇我呢世都記得,由聖誕節開始拍到新年,屋企人、朋友去過節我就開工。(情人節呢?)情人節呢啲係細奀嘢。(唔怕男朋友投訴?)我都未投訴拍到我皮膚都差晒!」

講到在劇中演媽咪忙於湊B的Ali,有否被嚇怕?她說:「其實套劇係比預期中順利,只係拍攝上乜都要就晒BB,做媽咪都要預咗好似多咗個波士、老闆,做咩都要陪住佢。」升呢視后的Ali三月又要再開新劇,談及沒時間陪男友?她說:「有時間都瞓咗覺先,屋企人有投訴嘅,原來我同媽咪已經兩個幾月冇見,佢WhatsApp提我拎湯,留言時竟然感觸到喊,搞到我都有啲心酸。(封大利是畀媽咪?)一定要但都彌補唔到啲乜,新年會有幾日假,約咗媽咪初一見。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!