網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月28日 星期三

Baby 29歲生日!黃曉明人肉速遞飛巴黎 __,曉明,Angelababy,Baby,黃曉明,

喺巴黎過生日嘅Baby,有個廿四孝老公黃曉明人肉速遞到當地同佢慶祝!女星Angelababy(Baby)近日撇低囝囝「小海綿」去咗巴黎睇時裝騷,而今日 ...


喺巴黎過生日嘅Baby,有個廿四孝老公黃曉明人肉速遞到當地同佢慶祝!


女星Angelababy(Baby)近日撇低囝囝「小海綿」去咗巴黎睇時裝騷,而今日仲係佢29歲生日添!人在異地唔通要孤伶伶慶祝?錯喇!因為佢有個廿四孝老公黃曉明呀!

Baby好友大陸女星蘇芒喺微博上載照片,原來曉明人肉速遞飛到巴黎為老婆慶祝呀!相中見到Baby雙手合實許願,影大合照時曉明仲攬實老婆,真係Sweet到漏呀!

而Baby好姊妹楊冪喺凌晨零時喺微博晒出與Baby及大陸主持人張大大嘅合照,乘機催對方快啲再生多個添!佢留言:「今天是Angelababy的生日,在這裡(裏)讓我們一起祝福她:福如東海,壽比南山! [心]再生一個,生日快樂![蛋糕]乾杯吧朋友們,為了我們珍貴而美好的友情!」愛人同閨密都咁錫自己,Baby真係好幸福呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!