掃呢頁CODE去手機

2018年2月3日 星期六

【失戀失業?】傳形象差被飛出港台節目 嘉倩BB嗌無辜:我主動提出暫停㗎! __,嘉倩,陳嘉倩,

陳嘉倩去年離開無綫新聞主播一職後,一心諗住回到校園,修讀香港浸會大學的國際新聞文學碩士課程。點知爆出連串是非,先被踢爆與「凸肚案底男」陳志遠拍拖,但男 ...


陳嘉倩去年離開無綫新聞主播一職後,一心諗住回到校園,修讀香港浸會大學的國際新聞文學碩士課程。

點知爆出連串是非,先被踢爆與「凸肚案底男」陳志遠拍拖,但男方疑有無綫三、四線小花朱婉禎做正印女友;兩人之後夾擊嘉倩BB,話佢一早知道自己做第三者;但嘉倩就喺fb留言話自己「當初沒有帶眼識人」,變成羅生門事件。嘉倩仲稱被人跟蹤及恐嚇,搞到要報警備案。(相關新聞﹕http://bit.ly/2BSOLAk)

黑仔事未完,日前又有報道指嘉倩BB因為形象差,慘被飛出港台節目《大氣候》主持,由今日起改由另一前無綫新聞主播鄭萃雯主持。陳嘉倩今日回覆《蘋果》就話好無辜,佢話:「係我主動提出暫停㗎,因為呢排忙咗少少,我喺節目中都講咗我得閒嘅會隨時返去幫下手,點解會話我『被out』㗎?」佢透露最近要幫ViuTV拍一個旅遊資訊問答節目《嚮導玩》,笑言:「我同蘇民峰師傅一齊主持,呢排忙緊拍攝呀,哈,順便宣傳吓。」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

陳嘉倩做無綫主播時,被宅男封做「嘉倩BB」,因為夠純夠pure。(無綫電視截圖) 陳嘉倩與陳志遠嘅戀情已成過去式。(資料圖片) 陳嘉倩都懶理是非,早前都係喺ig貼做運動相,非常醒神。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!