網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月12日 星期一

羅蘭首踏紅館玩甩Beat胡楓開騷唔夠喉 晒命嘉賓多 __,胡楓,羅蘭,

■86歲修哥前晚踏紅館開騷,六個孫上台齊撐,兩名曾孫更獻花,令修哥暖在心裏。86歲高齡的胡楓(修哥)前晚踏紅館開騷創紀錄,83歲羅蘭做嘉賓將第一次獻給 ...




86歲高齡的胡楓(修哥)前晚踏紅館開騷創紀錄,83歲羅蘭做嘉賓將第一次獻給老友修哥,首踏紅館玩甩beat演繹《天各一方》,還有契仔契女好友共12位群星拱照,令開騷前曾失聲的修哥可以減輕負擔,更晒命嘉賓多嫌唱得唔夠喉:「請咗咁多嘉賓,搞到我冇得唱!」

粵語片年代出道做小生的胡楓,縱橫影視圈65年,拍過375部電影、84部電視劇、開過3次紅館騷,上月踏入86歲的他,第四度踏紅館舉行一連兩場「86破晒紀錄」演唱會,前晚首場騷獲張家輝、譚詠麟、盧海鵬、陳欣健、森森、斑斑、劉美君、Joe Junior、安德尊、周啟生群星撐場,契仔張學友更越洋唱歌,老拍檔羅蘭就送上自己的第一次,為修哥騷首踏紅館開金口,怎知卻甩beat被鬼馬的修哥取笑,全場笑爆嘴。



■羅蘭姐將第一次獻給修哥,演繹《天各一方》讀獨白時慢時快被修哥取笑。 ■姊妹花森森(左)和斑斑(右)再踏舞台載歌載舞。 ■修哥和阿倫(右)鬥跳十字舞步,兩人都寶刀未老。

窒阿倫等錢使

當羅蘭姐出場跟修哥演繹《天各一方》,負責獨白的她以「聾婆」腔講得又慢又詭異,修哥笑問:「你講完未呀?你呢句對白慢到音樂都過晒啦阿姐,咁我點唱呀?」羅蘭姐氣定神閒說:「嫌我講得慢呀,咁你唱唔唱呀?」修哥乖乖答:「咁我唱,冇辦法唔唱啦。」到羅蘭姐講第二段獨白時,修哥又說:「喂!你好快喎,音樂都未完。」羅蘭姐即鬧修哥搞氣氛:「快又話快、慢又話慢。」跟着羅蘭姐獨唱《漫步人生路》,指自己的第一次給了修哥:「第一次喺紅館唱歌。」

67歲的譚詠麟以後輩身份做嘉賓,修哥說:「冇諗到樂壇至尊可以做我嘉賓。」阿倫說:「其實我哋喺《江湖悲劇》合作過,我仲被你扑過,我都希望你可以完成我嘅心願,下次開《四個小生去旅行》可唔可以預埋我?今日喺度睇到我唱歌可以唱到80後,到時唔知仲跳唔跳到舞。」修哥笑說:「乜你開演唱會有跳過舞咩?」之後兩人就表演跳十字步,修哥又指阿倫在紅館開好多演唱會,阿倫就得戚指大家識貨,修哥再取笑:「佢哋識貨,但你等錢使。」

前晚契仔學友越洋唱《還是覺得你最好》力撐,身在橫店拍戲的契仔黎明拍片祝賀:「Happy birthday!契爺,86歲啦,今晚你喺紅館開騷,肯定是前無古人,不過冇我份,後無來者,因為我要開工,台下嘅觀眾玩得開心啲,anyway,good luck!」契女劉美君就現身支持合唱《一對舊皮鞋》,修哥的六位乖孫和兩位曾孫更上台向他獻花,場面溫馨。



■契女劉美君現身唱《一對舊皮鞋》,身體力行支持契爺。 ■前晚身在新加坡開騷的學友,越洋為契爺做嘉賓,令修哥十分驚喜。 ■在橫店拍戲的契仔黎明,拍片補祝契爺生日快樂。

「搞到我冇得唱」

完騷後修哥接受訪問說:「開咁多次演唱會,以前冇咁索氣,今晚索咗兩次。86歲都係好難得嘅年齡,我都好開心。」對於學友指破修哥紀錄要再等30年,修哥說:「每次請學友嚟演唱會佢都唔喺香港,今次我冇搵佢,畀人推三次個心都唔安樂,都唔知邊個搞啲咁嘅嘢,好感動。」

問到修哥是否刪減曲目?他笑言:「真係cut咗好多歌,何麗全囉,請咗咁多嘉賓,搞到我冇得唱,第日唔好請咁多嘉賓。」問到是否唔夠喉?修哥說:「其實喺十日前失聲好擔心,醫生話我操勞過度,唔夠休息,嚇到我呢。今日都唔係完整狀態,有少少瑕疵,唱到最尾有少少咳。」

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!