掃呢頁CODE去手機

2018年2月4日 星期日

【中華小姐】麥明詩性感失敗 張嘉儀中門大開露肥肉 __,麥明詩,周嘉儀,嘉儀,

今晚就係2018國際中華小姐競選,除咗一班中華小姐靚女之外,仲有好多大台藝人都有現身,女星們仲個個要盛裝出席,都用心打扮,不過用心就唔一定得到好嘅效果 ...




今晚就係2018國際中華小姐競選,除咗一班中華小姐靚女之外,仲有好多大台藝人都有現身,女星們仲個個要盛裝出席,都用心打扮,不過用心就唔一定得到好嘅效果嘅。

莊思敏同妹妹莊思明兩個,今晚明顯用心打扮,不過就畫蛇添足喇。朱千雪就好靚喇,不過條裙就顯得佢有啲巨型,同樣都係條裙出事嘅,仲有譚凱琪,佢條裙好似鉛筆刨刨出嚟嘅筆碎咁。

張嘉儀呢晚好性感,大開中門,不過除咗突出佢嘅身材,仲突出咗佢嘅肉,變咗一個好有肉感嘅女仔。最後亦都係最出事嘅,就係麥明詩喇,佢一身黑紗透視一半加露腿嘅長裙,明顯條裙本意係想性感嘅,可惜失敗,但最出事都係佢個髮型。

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



莊思敏明顯用心打扮

條裙係唔係好似鉛筆刨刨出嚟嘅碎 張嘉儀出事

點解麥明詩成個look咁怪


鍾意就快D Share啦!