網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

【初一送大禮】周杰倫打機派港騷飛畀隊友 __,周杰倫,

好想瘋狂同周杰倫打機呀!!尋日大年初一唔知大家有乜搞作呢?多數人唔係拜年就係周圍食食食…不過勢估唔到台灣天王周杰倫(Jay)竟然匿埋打機呀!話說杰倫不 ...


好想瘋狂同周杰倫打機呀!!


尋日大年初一唔知大家有乜搞作呢?多數人唔係拜年就係周圍食食食…不過勢估唔到台灣天王周杰倫(Jay)竟然匿埋打機呀!話說杰倫不溜都鍾意打機,更唔介意以真名玩online game添!擁有一team電競隊嘅佢,尋晚就喺微博Post出撩人開戰嘅截圖,當中仲見到佢自稱「Mr J」同埋其他隊友名,周杰倫更留言大爆年初一有禮送!不過今次唔係派利是,而係派勁難撲到嘅周杰倫香港演唱會飛呀!

杰倫表示:「今天過年跟我這隊的網友,雖然我們不認識,不過有緣千萬(里)來相會,我說話算話,送你們香港演唱會票。」載圖中一共有四位隊友跟住杰倫搵食,咁即係話共有幸運兒將可得到呢份大禮,真係仲開心過收利是呀!唔少網友都嗌晒葡萄,仲紛紛要求加盟組隊,不過亦有網友笑言:「他們是不是又不相信你是周杰倫?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!