掃呢頁CODE去手機

2018年2月6日 星期二

歐洲坊×太極×交響樂團 紅館狂熱 __,太極,

大家萬勿錯過!太極兩場演唱會門票今日公開發售,今次主題名為「交響狂熱」,太極六子表示:「今次除咗我哋平時玩嘅樂器,後面仲有一班好龐大、有60人嘅交響樂 ...


大家萬勿錯過!


太極兩場演唱會門票今日公開發售,今次主題名為「交響狂熱」,太極六子表示:「今次除咗我哋平時玩嘅樂器,後面仲有一班好龐大、有60人嘅交響樂團樂手伴奏,話明交響樂團,即係有弦樂、管樂同敲擊樂,但係又唔好以為太極同交響樂團玩,就會變得好斯文、好莊嚴,其實我哋係外表斯文,依舊Rock到爆!」他們表示過去推出的唱片中,很多歌都有弦樂伴奏,但只是用有限資源完成:「今次演唱會可以真真正正有一個大樂團現場伴奏, 嗰種震撼度,仲唔係如虎添翼?」

對於和交響樂團合作,太極竟說令他們放下了心頭大石,Ricky解釋:「因為太極開咗咁多次演唱會,今次有呢個新元素,畀我哋同歌迷都有新鮮感,所以呢次合作係掂梗!」Gary則坦言與60人合作有一定難度:「要花好多時間排練,不過,樂團好多樂手平時都有聽流行音樂或Band嘅搖滾樂,唱K都唱《Crystal》㗎!好似擔任樂團指揮嘅古典浪子廖原,佢同我哋就為咗今次演出, 用咗幾個月時間準備。」

神秘嘉賓前所未見

太極透露會挑戰管弦樂樂器,趁這兩個月學習新樂器後,屆時為大家炮製驚喜。講到神秘嘉賓,Joey斷言:「唔講得!呢兩個嘉賓到時出現大家會好開心,其中一個係冇喺我哋演唱會出現過嘅。」問到可會加場,他們說:「一票難求!」Patrick坦言:「我哋同歌迷都唔夠㗎,但係檔期有限嘛,咁我哋可以衝出香港, 去開巡唱。」他們表示可以和各地的交響樂團合作,所以做巡唱問題不大。

歐洲坊送獎盃互勉

至於演唱會記者會上,「歐洲坊」的代表為太極送上一個金獎盃,他表示: 「因為太極樂隊係香港樂壇殿堂級No.1嘅樂隊,加上今次嘅Crossover係香港樂隊史無前例,係香港第一隊流行樂隊同管弦樂樂團合作,咁有意義嘅事絕對值得以No.1嘅獎盃作為紀念。而歐洲坊都好開心,今次可以參與其中,因為一件事情要做到第一,其實並唔容易,正如歐洲坊宗旨一樣,我哋一直追求做到最好,向着業界第一為目標,所以藉住有象徵意義嘅獎盃寓意大家一齊努力,未來有更多突破,做出更多第一嘅成績。」

贊助活動與眾同樂

「歐洲坊」自2010年開始,先後贊助了各類型活動,例如音樂會及演唱會,歌手包括譚詠麟、杜麗莎、林憶蓮、溫拿樂隊等。去年在「歐洲坊」20周年這別具意義的日子,更特別呈獻《阿Sam & 阿Tam Happy Together演唱會2017》,為顧客及大眾帶來難忘而令人回味的慶祝活動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!