掃呢頁CODE去手機

2018年2月12日 星期一

當朝偉冇到!劉嘉玲示愛小鮮肉:已想念你 __,劉嘉玲,梁朝偉,朝偉,嘉玲,

睇嚟姪仔嘅地位拍得住朝偉(左)!女星劉嘉玲同老公梁朝偉一向各有各忙,近排朝偉忙於宣傳新戲,嘉玲就竟然走咗去「密會」小鮮肉!之後,佢仲喺微博晒相兼留言「 ...


睇嚟姪仔嘅地位拍得住朝偉(左)!


女星劉嘉玲同老公梁朝偉一向各有各忙,近排朝偉忙於宣傳新戲,嘉玲就竟然走咗去「密會」小鮮肉!之後,佢仲喺微博晒相兼留言

「好好照顧自己,Miss you already(已經開始想念你)。」好依依不捨咁喎!

不過,大家又唔使咁驚訝住,因為呢位小鮮肉其實係嘉玲姪仔嚟嘅,上年姪仔喺英國著名重點大學The University of Nottingham搞畢業禮時,嘉玲都有親身飛去英國慈賀佢㗎,兩人關係非常之Close!

唔少網友見到嘉玲今次與姪仔嘅合照後,都大讚52歲嘅佢就算企喺姪仔隔籬都冇「媽咪感」,仲有人話嘉玲家族基因優良,專門出產俊男美女,而佢同姪仔一樣鼻高高,一睇就知係一家人!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!