掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

過年孖家人去泰國 湯洛雯冇見過羅天宇 __,羅天宇,湯洛雯,

湯洛雯話佢過年仲未見過羅天宇囉!藝人湯洛雯(靚湯)及謝東閔返將軍澳電視城拍古裝新劇《丫鬟大聯盟》,靚湯表示日前放假即與家人到泰國旅遊,不停做Spa及按 ...


湯洛雯話佢過年仲未見過羅天宇囉!


藝人湯洛雯(靚湯)及謝東閔返將軍澳電視城拍古裝新劇《丫鬟大聯盟》,靚湯表示日前放假即與家人到泰國旅遊,不停做Spa及按摩,但一返港就立即要開工,沒有休息機會,中間只得兩小時瞓覺。問到豈不是沒有跟男友羅天宇及其家人拜年?靚湯說:「未呀!好多朋友都未見到,未必搞到Gathering,再補番啦,但好似日日都要開工。」

至於謝東閔放假就跟不同好友聚會及入馬場,雖然有斬獲,但因遲到而錯過拉頭馬機會,他又指未有時間見緋聞女友朱智賢,他說:「呢幾日冇見佢呀!佢都要做嘢。(幾時見家長?)我哋朋友嚟㗎,車出車入因為住附近咋!」

講到拍攝《丫》劇,兩人拍攝這日拍攝一場回憶戲份,是靚湯尚未入宮做丫鬟時,賺錢幫謝東閔上京赴考的場口,又為對方煨番薯,謝東閔表示這個角色挑戰甚大:「對白好多文言文,之乎者也,要花啲時間去背。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!