網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月28日 星期三

莊思明送生日驚喜!楊明狂畀街坊催婚 __,莊思明,楊明,思明,

Sosweet!無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》演員陳煒、黃光亮、黃浩然、岑麗香、楊明、馮盈盈、江嘉敏、袁文傑、劉江、雪妮等到果欄宣傳,眾演員大派生果,甚 ...


So sweet!


無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》演員陳煒、黃光亮、黃浩然、岑麗香、楊明、馮盈盈、江嘉敏、袁文傑、劉江、雪妮等到果欄宣傳,眾演員大派生果,甚受歡迎!

昨日生日的楊明透露昨天拍攝劇集《兄弟》後,與朋友及女友莊思明一齊食飯慶祝。問到女友有甚麼驚喜?他說:「佢都畀咗好多驚喜我,有禮物又同我食飯,佢都忙緊兩套劇,都好感動。佢知道我唔鍾意食蛋糕,所以叫餐廳準備咗蘿蔔糕同生果當蛋糕同我慶祝。(幾時成家立室?)未,如果結婚一定會通知大家,暫時未有計劃,因為女友都要拍劇,我連續拍咗九個月劇,都係時候抖一抖。(長輩新年時有冇催你哋結婚?)冇,反而市民催我哋結婚多啲,好窩心!啲街坊好似當咗我哋自己人咁。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!