網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月22日 星期四

唔怕向華勝最驚哥哥袁詠儀後悔推搪梅姐飯局 __,向華勝,袁詠儀,

■靚靚遺憾未能成為梅姐(左)的真心朋友。梅姐邀約後悔冇到梅艷芳是靚靚的偶像,可惜兩人只合作過《金枝玉葉2》,靚靚說:「我覺得梅姐好孤獨,真正了解佢心入 ...




梅姐邀約後悔冇到

梅艷芳是靚靚的偶像,可惜兩人只合作過《金枝玉葉2》,靚靚說:「我覺得梅姐好孤獨,真正了解佢心入面嘅,可能得一、兩個朋友,我覺得遺憾就係,我冇用一個好好嘅機會去做佢嘅真心朋友,嗰時梅姐都有約我食飯,但我都用工作忙嘅理由去推佢,如果𠵱家畀我重新揀,我一定會去食飯,自己後悔冇去做呢一步。」

靚靚在梅姐身上學懂專業態度,她說:「梅姐身體唔係真係咁好,我覺得佢內裏係一個好溫柔、好弱嘅女人,但每次出嚟就係女強人,特別站喺台度就成個女神,佢拍戲嘅時候病到死死吓,一換戲服就好似飲咗十打寶礦力。」



■梅艷芳和張國榮一個是靚靚的偶像,一個是她驚的人。劇照 ■哥哥曾點醒靚靚,但她當時未有謹記。

張國榮提點入耳忘

袁詠儀和張國榮曾合作過《金枝玉葉》及《金玉滿堂》等電影,雖然靚靚是兩屆影后,但哥哥卻是天王巨星,連影后都冇面畀話鬧就鬧:「嗰陣時我連瞓覺嘅時間都冇,可能真係會有啲飄飄然,覺得自己好紅呀,喺片場唔會有人夠膽喝你,但哥哥嗰時唔係㗎,『喂袁詠儀!過嚟,做乜呀?𠵱家好紅呀!』我見到個人會驚嘅,我諗哥哥係其中一個囉。」

張國榮曾點醒靚靚為人太直容易得罪人,但靚靚卻入耳即忘,她說:「可能嗰時細個,覺得係咁㗎啦,你哋個個都咁講,可能嗰時再聽深啲記住啲,可能會好啲囉,自己嗰個福份唔夠啦。」



■靚靚與永盛老闆向華勝很投緣,更笑說一點也不怕對方。

向華勝教投資股票

永盛電影老闆向華勝是靚靚的契哥,雖然靚靚拍永盛電影不算多,但兩人很投緣,好多人都驚身為江湖大佬的向生,但靚靚說:「我就真係見到佢一啲都唔驚,仲覺得佢好搞笑㖭。佢係一個好好嘅前輩,畀好多機會新人,亦都唔會話想喺我哋身上攞任何嘅嘢,以前可能大家都覺得,娛樂圈你可能要同嗰個人做啲乜嘢呀,你先至可以有啲乜機會呀!」

向生還教買股票投資,靚靚說:「佢乜都會識啲,我覺得你喺一個人身上,唔係要得到一樣絕學,就係叫學到嘢,其實睇到佢嘅行為或做嘢態度,你就已經學緊佢啲好處。」




鍾意就快D Share啦!