掃呢頁CODE去手機

2018年2月1日 星期四

【男友求婚成功】準新娘鍾欣潼今現身惠英紅生日會 __,惠英紅,

【新增內容】Twins兩位成員去年先後被爆拍拖,其中阿嬌鍾欣潼同台灣男友有「醫界王陽明」之稱嘅賴弘國拍拖。阿嬌喺上週度過37歲生日又傳嚟好消息,今日凌 ...




【新增內容】

Twins兩位成員去年先後被爆拍拖,其中阿嬌鍾欣潼同台灣男友有「醫界王陽明」之稱嘅賴弘國拍拖。阿嬌喺上週度過37歲生日又傳嚟好消息,今日凌晨佢喺ig貼上左手無名指戴上巨形鑽戒嘅相片,仲留言:「下一站幸福!」

男方透過友人獨家回應台灣《蘋果》:「我不是藝人,希望低調,但會努力作好自己的事業,給阿嬌最大的幸福,也希望大家能給予祝福。」

阿嬌答應男友求婚,好友阿Sa亦有更新ig貼上同阿嬌嘅合照並留言:「千言萬語在心中!」相信佢都好替好姊妹阿嬌開心。

鍾舒漫接受《蘋果》電話訪問表示已恭喜師姐:「頭先我有send whatsapp畀佢,因為其實我都替佢好興奮,我就恭喜佢囉。」問到阿嬌點回覆?Sherman表示:「我估呢刻好多人恭喜佢,佢就say咗個thank you,佢都好忙覆message。」另一好姊妹鄭希怡(Yumiko)回覆《蘋果》時說:「好替嬌開心,一切在心中。」

今日呢位準新娘阿嬌就會出席惠英紅喺灣仔嘅生日會,除咗阿嬌,英皇老闆楊受成、溫碧霞、湯怡等,都會去賀吓小紅姐,但阿嬌為免喧賓奪主,特登提早一粒鐘接受傳媒訪問,十分貼心。到時《娛果》會嘅fb專頁同蘋果動新聞嘅youtube做直播,同大家一齊分享阿嬌嘅喜悅!

《娛果》Facebook 專頁: http://fb.com/appledailyent

蘋果動新聞 YouTube頻道:http://bit.ly/2DV7H7y

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards



阿嬌喺ig公佈喜訊。 資料圖片

鍾意就快D Share啦!