網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月8日 星期四

【陳妍希循法律保名節】倪安東稱「女神級藝人」床技更佳 妻子心死入稟索償 __,女神,陳妍希,妍希,

台美混血歌手倪安東,09年由《超級星光大道》走紅,但近年來負面新聞係咁爆。呢位育有一女嘅人夫,去年六月被爆偷食女歌手管罄,激吻照曝光,倪安東老婆ViV ...


台美混血歌手倪安東,09年由《超級星光大道》走紅,但近年來負面新聞係咁爆。呢位育有一女嘅人夫,去年六月被爆偷食女歌手管罄,激吻照曝光,倪安東老婆ViVi頂唔順老公係咁偷食,日前以配偶權遭侵害為由入稟,向倪安東與管罄分別索償100萬新台幣(即27萬港元),及爭取女兒撫養權。案件於下月14日台北地方法院開庭。

管罄同倪安東至今尚未回應,但有指倪安東早就將財產轉移去母親名下,ViVi就算打贏官司,拎唔拎到錢都成問題。

講番倪安東,佢真係「出色」到一個點。2010年同任職護理師嘅ViVi結婚,2011年女兒出世,倪安東因為擔心婚訊曝光,竟狠心唔陪太太入院;直至2014年才拍片承認秘婚誕女,稱:「因為愛,暫時不讓妻女接受外界關注。」

為人父後,倪安東感情生活仍然精采,偷食嫖妓都做齊。去年同管罄激吻照曝光,原來仲有後續。當時Vivi向倪迫供,倪亦和盤托出,自揭曾偷食「女神級藝人」、某女藝人、知名主播,甚至曾於新加坡召妓。

據錄音稱,當時Vivi追問倪安東同該名女神級藝人上過幾多次床?倪回答兩年前喺北京,稱「只有一次」,ViVi追問:「她床上表現如何?有沒有比我好?」倪安東答:「比你好。」嬲到ViVi要倪安東用微信同女方對質,但對方回覆:「我以後不會和他再見面了、我都要結婚了。」

問題就係,曾經同倪安東合作過且能稱為女神嘅,只有2012年合拍《愛的麵包魂》嘅陳妍希,同2013年合拍《天后之戰》嘅劉香慈,仲要係咁啱兩女都結咗婚。

結果劉香慈同陳妍希急急澄清,劉香慈話:「我沒去過北京。」陳妍希就透過公司駁斥,稱若有傳媒或網民發表不實言論,將採取法律行動。

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

與妻子ViVi (倪安東fb圖片) 倪安東09年參加中視《星光同學會》,為第五屆的PK挑戰者。 (資料圖片) 倪安東於2012年曾與陳妍希合拍電影《愛的麵包魂》。 (劇照)
劉香慈曾於2013年與倪安東合作。(資料圖片) 依家嘅倪安東……發福到… (台灣蘋果日報圖片) (台灣蘋果日報圖片)
(台灣蘋果日報圖片)

鍾意就快D Share啦!