網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月20日 星期二

【四年情玩完】電台監製男友偷食 梁嘉琪:作了個瀟灑一點的選擇 __,嘉琪,梁嘉琪,

梁嘉琪喺15年俾《蘋果》喺曼谷遇到一個貌似洪天明嘅健碩男拍拖,事後森美喺電台節目揞名爆呢個健碩男原來就係商台監製金志堅。(新聞連結:http://bi ...




梁嘉琪喺15年俾《蘋果》喺曼谷遇到一個貌似洪天明嘅健碩男拍拖,事後森美喺電台節目揞名爆呢個健碩男原來就係商台監製金志堅。(新聞連結:http://bit.ly/2lnqPj8)雖然佢哋一直都低調戀情,不過嘉琪曾經講過希望喺3字頭之前結婚,睇嚟佢哋嘅戀情都好穩定。

之不過呢段情似乎出現暗湧,事關今日有周刊報道,嘉琪嘅男友阿金被爆喺舊年年尾偷食,對象仲要係分手多年嘅前女友,阿金多次背住嘉琪同對方密會,甚至仲發生關係,直到最近女方發現自己有咗,點知有人懷疑俾人設局,仲要求女方去驗DNA,睇吓個BB係咪自己經手,之後仲索性玩失踪,拒絕同女方聯絡。

報道仲話阿金一直扮冇事同嘉琪拍拖,日前仲影到佢哋一齊行又一城,買完賀年禮盒之後,十指緊扣咁坐的士去咗慈雲山,似乎係同長輩食飯,嘉琪全程表現好sweet,顯然嗰陣係唔知道呢件事。

今日有傳媒向嘉琪了解,佢親自喺網上回應呢件事,佢話:「感情事本來的我一向都不張揚,幾時開始不說,甚麼原因開始不說,幾時分手不說,甚麼原因分手也不說,當中的來龍去脈怎說得清。但今日,有必要交代一聲,免得令關心我的人擔心。兩人的問題早已存在,但畢竟,幾年感情,中間大家曾經努力過,最後,我還是作了個瀟灑一點的選擇。」

回復單身嘅嘉琪仲話:「現在,可以說的是,我已一個人上路了。現在,我的心思都放在我的工作上,家庭上,別人的事我沒有回應了。現在的我,不用擔心。對於未來,還是充滿期待。人生,還是有很多值得追求的事情吧。在這裏,已向你們說了我心中所想,今後,不再回應了,讓我做回那個低調的我,那個只想跟你們分享工作的我,好嗎!」最後嘉琪多謝每一個人嘅關心,佢全部收到,在心中。

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(資料圖片) 嘉琪喺fb親自回應。(fb截圖) 嘉琪同阿金之前仲影到好sweet咁行街。(資料圖片)
嘉琪話唔再回應分手嘅事。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!