網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月5日 星期一

雨僑結婚似嫁女!蕭定一送厚禮祝賀 __,雨僑,蕭定一,羽翹,

蕭定一(左)話雨僑結婚好似嫁女咁,所以一定會送厚禮祝賀對方!(資料圖片)藝人雨僑與羅力威宣布婚訊,雨僑老闆蕭定一接受東網訪問,表示感覺像自己嫁女,更揚 ...


蕭定一(左)話雨僑結婚好似嫁女咁,所以一定會送厚禮祝賀對方!(資料圖片)


藝人雨僑與羅力威宣布婚訊,雨僑老闆蕭定一接受東網訪問,表示感覺像自己嫁女,更揚言一定會做厚禮祝賀雨僑!蕭定一表示:「雨僑係我公司依家資歷最深嘅藝人,感情亦係最深,所以我感覺係同嫁女冇分別!好開心佢終於搵到好歸宿!(送咩禮賀雨僑嫁?)未有咁早諗呀,但一定係出心㗎喇!」

蕭定一被問到當日雨僑與羅力威拍拖時,他並不看好,更指羅力威是「二打六」,蕭定一對此表示:「經得起時間考驗嘅感情,就係真感情!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!