掃呢頁CODE去手機

2018年2月10日 星期六

認發明星夢 被彈唱腔造作欣宜豁達睇負評:好過冇人留意我 __,欣宜,

■欣宜前晚現身《今日ENT》,豁達面對網友批評。攝影:沈健程【今日ENT】現年30歲的鄭欣宜,因父母是鄭少秋、沈澱霞,從小到大都活在鎂光燈下,直至她入 ...




【今日ENT】現年30歲的鄭欣宜,因父母是鄭少秋、沈澱霞,從小到大都活在鎂光燈下,直至她入行,批評聲音亦未停過,欣宜前日無懼接受挑戰,現身《蘋果》娛樂直播節目《今日ENT》回答網民的問題,被批唱腔造作,又被踩似「好假的肥仔」。欣宜直認自小發明星夢,對於負評,她豁達回應:「好過冇人留意我!」

採訪:皓騫、蘇美怡

從小在鎂光燈下長大的鄭欣宜,從加拿大學成歸港後正式踏入娛樂圈,一直以來都有不少批評,除了身形,唱腔亦有抨擊,欣宜前日現身《蘋果》娛樂直播節目《今日ENT》直接面對評論。

網友:細細個已經成日上電視,發明星夢發到癲!

欣宜:我真係㗎!哈哈,我有問題㗎,因為我係獨女,婆婆湊大我,佢好保護我,婆婆驚我俾人拐咗,成日一個人喺屋企對住塊鏡,鏡子入面嘅自己就係最好朋友,成日鍾意朗誦、唱歌、跳舞、一字馬,就係自己對住鏡玩。記得以前攞起故事書,一個人飾演晒咁多角色,越多人睇住越想表演。《29+1》入圍最佳女配角好意外,從來唔覺自己係屬於電影世界嘅人,係音樂世界借咗我去嗰邊,我覺得能夠獲提名,話畀我知好導演同好劇本幾咁重要,多謝彭秀慧導演,希望佢得獎。



■身為肥姐的女兒,欣宜自小就備受香港人關注。 ■《29+1》中,欣宜與周秀娜的角色對比非常明顯。劇照

被鬧聲中成長

網友:天生靚聲,但唱腔略嫌造作!

欣宜:好多人咁講,尤其話我哭腔重,呢樣嘢我曾經好困擾,點解哭腔咁重,舊年唱《你是什麼時候開始不愛我的?》,我嘗試冇哭腔,大家覺得我唱得難聽。

網友:音色太普通,把聲又冇乜味道,哭腔又重,唱到好似苦情歌咁!

欣宜:你要講埋係乜歌,我先會有進步,其實呢種回應我一啲都唔傷心,我好需要聽到真說話。我由十幾歲已經喺被鬧嘅聲音中成長,初時梗係好唔鍾意,後來覺得你笑我,起碼我娛樂到你。



■欣宜在《今日ENT》中獻唱兩首歌。 ■欣宜16年首度舉行個人演唱會,又唱又跳,非常靈活。資料圖片

「我真係冇乜錢」

網友:唔係因為佢身形反感,係佢啲行為好造作、好假,見到欣宜,諗起五個字「好假的肥仔」!

欣宜:哈哈哈!多謝叫我肥仔,真嘅、真嘅、真嘅,雙下巴都係真嘅,我邊忽係假啫,儍豬嚟嘅。

網友:自己咁有錢,何苦入娛圈!

欣宜:其實我真係冇乜錢,有嗰個已故喇!我成日搭的士嘅時候,的士司機都會話:「你都要搭的士,你冇司機咩!」我心諗請一個司機好貴,同埋我冇車,我行街永遠有人認得,但搭地鐵永遠冇人認得,即係話畀我知,冇任何一個人覺得鄭欣宜會搭地鐵囉。

欣宜答完網友問題,不但心情未受影響,還說:「其實大家花呢個時間去留意我,係總好過冇人留意到我!」最後還獻聲唱了兩首歌《Fake a Smile》及《你是什麼時候開始不愛我的?》。踏入歌壇多年的欣宜,將於4月20、21日首次在紅館舉行「鄭欣宜Break A Leg演唱會」,希望大家批評之外,亦可以留意她的演出。

髮型:Milk chan@xenter

化妝:Samuel@江中平化妝室

造型:Constance Lee@ConStyle

場地提供:RedMR紅人派對




鍾意就快D Share啦!