網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月9日 星期五

老竇唔畀性感!陳凱琳晒透視裝問過嘉穎 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳話佢唔可以着得太性感。藝人陳凱琳(Grace)到金鐘出席電影首映禮,身穿性感透視裝到場的她,表示有向男友鄭嘉穎講衣服的款式,問到男友是否不讓她着 ...


陳凱琳話佢唔可以着得太性感。


藝人陳凱琳(Grace)到金鐘出席電影首映禮,身穿性感透視裝到場的她,表示有向男友鄭嘉穎講衣服的款式,問到男友是否不讓她着得性感:「唔係唔畀嘅,但唔好太性感。(佢自己睇?)唔係,佢知道可能驚我爹哋唔開心,佢都為我爹哋着想啫。」

Grace表示有看電影的第一集:「我好少睇呢啲戲,睇嗰時都有啲怕醜。我真係一路睇一路遮住,好似睇恐怖片咁。我啲朋友仲問我幾大。係開心與唔好開心之間,驚驚哋又要睇。」問到可會拍激情電影,Grace說:「唔得。我自己個尺度去唔到呢一度。(同男友一齊拍?)唔好我自己都唔得,何況同佢一齊拍。(如果佢拍呢?)我諗佢都唔會㗎我肯定佢唔拍。」她又表示情人節要開工,可能提早一兩日與男友慶祝。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!