掃呢頁CODE去手機

2018年2月25日 星期日

當真?楊思琦爆囡囡唔知媽咪係港姐冠軍 __,思琦,港姐,楊思琦,

真係夠晒搞笑。藝人楊思琦、陳鍵鋒、歐錦棠、彭懷安(Eddie)、李雨陽、胡子彤及何華超等到將軍澳為劇集《火速救兵IV》舉行開鏡禮,眾人以劇中造型現身, ...


真係夠晒搞笑。


藝人楊思琦、陳鍵鋒、歐錦棠、彭懷安(Eddie)、李雨陽、胡子彤及何華超等到將軍澳為劇集《火速救兵IV》舉行開鏡禮,眾人以劇中造型現身,介紹角色及上香祈求拍攝順利。受訪時,思琦坦言恨拍這劇集很久:「我好鍾意做制服團隊,除咗警察之外,我都諗過做消防,不過體力真係唔得。今次做唔到消防行列都唔可惜,因為會畀佢哋拯救。」說到驚險場面,她指劇中老公Eddie比較多,因對方遇上大型車禍,而她自己就飾演壞人身邊的人:「內心好矛盾,知道佢殺咗小朋友,要同佢潛逃,我都好少要演走佬戲。」她希望有機會挑戰消防員角色,但未知體能上有何要求,笑言仔氧氣樽可能比自己重。

囡囡唔知自己係港姐冠軍

問到女兒會否探班?思琦認為是好提議,又透露女兒最近看她的舊作品:「尋日睇完我啲教育電視,佢陸續發現原來媽媽都參與過唔同演出。最近有件事好好笑,佢恭喜我成為香港小姐冠軍,我冇諗過隔咗17年後個女恭喜我!」思琦指女兒原本不知道自己是港姐冠軍,但最近網上流傳當年公布賽果的片段:「佢話『原來媽媽係Number 1,Congratulations!』好開心!(點解之前唔話佢知?)之前有傳媒講過,不過佢太細,唔知係咩嚟。」至於女兒可會想成為港姐?思琦指女兒有興奮地說過想做,但應該不知是甚麼:「佢問我后冠喺邊度,我話喺保險箱,畀唔到佢睇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!