網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月20日 星期二

【貪心啲喎】陳豪新一年想實現四個願望 __,陳豪,

陳豪都話自己有啲貪心。無綫藝人陳豪愛飲咖啡,近年將興趣變成生意,除了開烘焙工場,還在尖沙咀開咖啡店。談到狗年願望,他希望咖啡生意大展鴻圖,演藝事業上有 ...


陳豪都話自己有啲貪心。


無綫藝人陳豪愛飲咖啡,近年將興趣變成生意,除了開烘焙工場,還在尖沙咀開咖啡店。談到狗年願望,他希望咖啡生意大展鴻圖,演藝事業上有更多不同發展:「今年想貪心啲,演藝事業有更多唔同發展,更上一層樓。咖啡生意亦希望有更大發展,屋企人開心,小朋友快高長大,聽聽話話。」

陳豪與太太陳茵媺育有三個小朋友,一家五口出動拜年十分熱鬧,他笑說:「新年會幫小朋友打扮得靚靚,着紅色衫,帶佢哋去長輩、朋友屋企拜年。自己屋企會擺桃花、揮春、全盒,會畀利是佢哋,依家自己大個咗都會畀利是長輩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!