掃呢頁CODE去手機

2018年2月15日 星期四

讚「情敵」阿佘有主見 __,阿佘,佘詩曼,

Chilam拍《十月初五的月光》時曾經與佘詩曼傳出緋聞,當時有說靚靚經常去現場探班監場,靚靚表示:「我一定要澄清一樣嘢,其實我同阿佘係未合作過,但係好 ...


Chilam拍《十月初五的月光》時曾經與佘詩曼傳出緋聞,當時有說靚靚經常去現場探班監場,靚靚表示:「我一定要澄清一樣嘢,其實我同阿佘係未合作過,但係好多時候喺一啲私底下嘅約會見到,我發現佢都係一個幾爽朗嘅人,同埋佢都幾有自己主見,佢都係一個專業演員。佢不過係比較健談,我老公都好鬼健談,同人哋講幾句就可以令人好開心,我對阿佘係冇任何意見。」

靚靚好明白男人要變的話是阻止不來的,她說:「我眼見幾多,個老婆坐係隔籬,然後隔籬房咪又一個,所以我唔覺得你去贒住佢係有用。以前成日都見到我哋兩個一齊,因為我哋一起身第一句就係『我哋今日做乜啊!我哋去邊度食嘢啊!』有時我唔使做嘢,佢話『我喺邊度拍啊!』咁我話『咦!嗰頭有牛肉麵喎,不如整個午餐!』我就會係咁去同佢食飯,跟住就去做自己嘅嘢。」




鍾意就快D Share啦!