掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

《審死官》肥龍施介強病逝 __,

曾在電影《審死官》飾演肥龍的演員施介強(肥施)今晚近八時在醫院病逝,據聞與肥施的糖尿病引致併發症,今次離開與他彌留一刻,他家人一直陪伴在他身邊,張文慈 ...




曾在電影《審死官》飾演肥龍的演員施介強(肥施)今晚近八時在醫院病逝,據聞與肥施的糖尿病引致併發症,今次離開與他彌留一刻,他家人一直陪伴在他身邊,張文慈黃昏時段曾到醫院探望過肥施,張文慈接受東網電話訪問說:「啱啱收到佢屋企人嘅消息,知道佢啱啱走咗,我之前喺醫院探佢,見到佢腫晒,好心痛,雖然佢係昏迷,但叫佢都少少反應,眼神飄忽,不過係有望到你,佢嘅屋企人喺晒度,有晒心理準備。」

肥施在香港電台做了十幾年,在去年9月才退休,電台方面發言人致以深切的哀悼,向他的家人致以慰問,對肥施的離去感到心傷、難過。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!