掃呢頁CODE去手機

2018年2月16日 星期五

寫賀年揮春!江若琳同蕭潤邦冤氣耍花槍 __,蕭潤邦,江若琳,

江若琳同蕭潤邦去買花年。歌手江若琳(Elanne)與未婚夫蕭潤邦(Oscar)日前到林村揀年花,順道寫揮春應節。小時候曾跟爺爺學書法的Elanne搞笑 ...


江若琳同蕭潤邦去買花年。


歌手江若琳(Elanne)與未婚夫蕭潤邦(Oscar)日前到林村揀年花,順道寫揮春應節。小時候曾跟爺爺學書法的Elanne搞笑寫「$滾來」,即被Oscar笑不認真,又責怪她用符號代替「錢」字,然後他就稍為正經寫「吉住過狗年」。雖然兩人大耍花槍,但其實二人在鏡頭前後都像連體嬰一樣甜蜜!受訪時,Oscar自爆曾經因為沒送花而激嬲對方,Elanne初時否認發嬲,但隨即又從實招來:「嗰次係好特別嘅紀念日,佢份人唔浪漫我都講過好多次,但冇諗過唔浪漫到呢個境界,都係幾重要嘅節日。我諗住有一支花都好開心,跟住係乜都冇嘅。(咩紀念日咁重要?)相識3日,我哋逢3日慶祝1次!」

蕭潤邦唔識浪漫

自此Oscar任何節日都買花,包括過去不久的聖誕和新年,笑言想重陽節也繼續送,以免未婚妻不開心,但慶幸她並不是大發雷霆:「可能唔出聲囉,或者同我講好委屈、唔開心。嗰日佢以為我講個藉口出去安排好多嘢,點知見到我上載張相真係做緊嘢。」自從他們養貓後,Oscar就正式「甩難」,Elanne擔心貓仔對部分植物敏感,買年花前都做足資料搜集:「我每年都習慣擺桃花喺屋企,但依家好似唔使啦,一大棵喺度,或者改買桔。」她甜笑表示不用訓練Oscar成為好男友和好老公,因為對方只有不太懂浪漫這個缺點。

合力執屋

問到可會一起布置家居?Oscar笑言:「我哋聖誕會擺聖誕樹,中秋節會搵月餅,端午節會爬龍舟,新年會貼揮春,佢寫毛筆字好勁,有時都會寫毛筆字貼喺屋企。」Elanne大笑指他把話題愈扯愈荒謬,Oscar才稍為正經指二人會合力執拾家居,但他與Elanne做家務的比例是9比1:「我見到少少嘢就好想清潔咗佢,佢會想儲埋一次過做。因為我做飲食,唔通等10舊垃圾先清?客人會投訴。」Elanne笑指其實是9.5比0.5,掃地、抹地、吸塵和洗碗等全由未婚夫負責。問到她可會內疚?Oscar即幫口:「我以前喺舖頭一日做無數次,返到屋企一日做一次已經好舒適,同埋屋企清潔都簡單,佢做嘢又辛苦,呢啲要用力嘅嘢就等我做。」

爺爺是書法家

提到爺爺是書法家,Elanne自嘲失禮,因為已忘記爺爺教她的技巧。至於寫揮春時被Oscar挖苦,Elanne形容對方不挖苦自己就不安樂。Oscar笑謂:「我激發佢啫,佢學咗咁耐又唔正正經經寫,我冇學過竟然咁正經。通常收數嗰啲可能未識寫個『錢』字咪用符號,但你有好多年造詣。唔緊要啦,下次寫過。我哋有時都互相提點,係生活嘅一部分,佢唔會嬲,如果佢嬲就會嬲出嚟!」

場地:強記花園

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!