掃呢頁CODE去手機

2018年2月6日 星期二

傅嘉莉被蟲咬死頂:我係內外敏感嘅女仔 __,傅嘉莉,

傅嘉莉因為被蟲咬搞到右腳又紅又紫又腫。無綫藝員傅嘉莉、鄧佩儀、謝東閔、余詩霆、陳雅思在將軍澳出席《2018平昌冬季奧運會》記者會,無綫財經資訊台及my ...


傅嘉莉因為被蟲咬搞到右腳又紅又紫又腫。


無綫藝員傅嘉莉、鄧佩儀、謝東閔、余詩霆、陳雅思在將軍澳出席《2018平昌冬季奧運會》記者會,無綫財經資訊台及myTV SUPER將會獨家直播賽事。

呼籲關注退役運動員生活

傅嘉莉以小背心加短運動褲現身撐場,講到早前做完婚紗騷後被拍到入養和醫院睇醫生?傅嘉莉笑謂大家以為她是因為着婚紗凍倒入院,但實情是右腳敏感痕癢而睇醫生,她說:「早幾日畀昆蟲咬到,開頭只係感到右腳患處痕癢,但後來又紅又紫又腫,婚紗騷都係忍痛死頂,經理人見到就叫我去睇醫生,醫生話我敏感,我都係一個內外都好敏感嘅女仔。」

另外,傅嘉莉表示會幫手宣傳冬奧,她看到前體操金牌得主張尚武在北京地鐵站街頭賣藝的報道,希望大家多關注運動員退役後的生活。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!