網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月20日 星期二

盧巧音難忘食屎 讚專業 __,盧巧音,

盧巧音跟侯婆婆曾合作過電影《六樓后座》,她自言知道消息後心情不好:「我昨晚知道,心情有些麻麻……但明白這是不能改變的事實,好開心今世有機會和Suzy姐 ...


盧巧音跟侯婆婆曾合作過電影《六樓后座》,她自言知道消息後心情不好:「我昨晚知道,心情有些麻麻……但明白這是不能改變的事實,好開心今世有機會和Suzy姐合作,望下世再聚,一路好走!她是一個好榜樣,對身邊後輩好大影響。」她又言最難忙是戲中一場食屎戲,雖然拍到好夜好辛苦,加上道具屎很像真,但看到侯婆婆的專業。同劇的鄧健泓亦表示難過:「近幾年與她失去聯絡。Candy婆婆好sweet,我會永遠懷念她。My sexy Suzy!」

在《六樓后座2家屬謝禮》中有份演出的江若琳說:「好突然,好難過,但我知Suzy婆婆係有種精神,佢係好開心、好樂天,成日帶畀人歡樂嘅婆婆,同佢合作過,喺片場無論幾夜,佢永遠都好開心,好多笑聲。希望佢一路好走,繼續做一個開心快樂嘅天使。」《喜劇之王》中侯婆婆孫仔洪爺的林子善,表示當時只有16歲,對事件感到可惜。

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!