掃呢頁CODE去手機

2018年2月27日 星期二

魔鬼導演加人工!林超賢:長期服務金都要啦 __,林超賢,

要嘅!要嘅!導演林超賢為英皇電影《紅海行動》於內地賀歲檔帶來23億人民幣票房,成績理想!他出席該片祝捷會時,對於被稱為「魔鬼導演」,林導笑謂:「都係大 ...


要嘅!要嘅!


導演林超賢為英皇電影《紅海行動》於內地賀歲檔帶來23億人民幣票房,成績理想!他出席該片祝捷會時,對於被稱為「魔鬼導演」,林導笑謂:「都係大家玩啫!呢個名係張家輝幫我改。(咁辛苦要加人工?)好正常,我幫佢捱驢仔咁多年,長期服務金都要(拍攝時受傷?)我習慣上前線,鍾意上去玩衝鋒陷陣,當日上咗架吉普車,我負責揸車之外,仲要揸槍畀指示,期間轉彎收掣不及就反車。」更指除了自己外,還有副導演及攝影助手,幸好助手身形龐大沒有大礙,副導卻是女兒身,結果其手上支槍扑到對方的面,而林導自己就穿頭,不過為免影響拍攝進度,故止血後便繼續開工,直至返港後才發現是頸椎移位,認真慘情!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!