掃呢頁CODE去手機

2018年2月16日 星期五

【同鐘錶大王粒孫頭貼頭】龐卓欣晒四吋事業線 襯晒色準備報喜? __,龐卓欣,

啱啱過完情人節,今日就到大年初一,15年港姐亞軍嘅龐卓欣就延續呢份氣氛,喺ig放閃,呢位港姐爸爸係基金公司老闆龐寶林,龐父同梁振英係世交,有身份有地位 ...




啱啱過完情人節,今日就到大年初一,15年港姐亞軍嘅龐卓欣就延續呢份氣氛,喺ig放閃,呢位港姐爸爸係基金公司老闆龐寶林,龐父同梁振英係世交,有身份有地位,完咗港姐任期之後,冇同大台簽長約就離開。而佢男友就係「鐘錶大王」孫秉樞孫仔孫智威,已經拍拖4年多。

之前龐卓欣喺報道訪問中話男友會破壞浪漫,但睇嚟情人節當晚好浪漫。龐卓欣喺晚上貼咗張相上ig,成間房用粉紫色汽球佈置到好有童話風格,龐卓欣拎住個汽球,向前挨住呢排好紅嘅情人節玫瑰花小熊,襯番佢件深紫色超低胸晚裝,話噚日情人節過得與眾不同。至於另一張相,就係男友攬住佢,輕輕頭貼頭咁喺汽球中合照,留言話要多謝男友俾咗一個童話世界佢,佢寫道:"You make my life a fairytale.Thank you for everything baby, I love you!"

呢輯相有晒攝影師、髮型師等等嘅鳴謝,雖然龐卓欣雙手冇戒指,但氣氛咁好,會唔會順勢求婚?《蘋果》噚日搵到佢,龐卓欣笑回:「唔係訂婚呀!只不過係情人節咋,哈哈!」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

photo by @turbotabo 係咪好浪漫呢?如果係咁嘅環境求婚,一定應承呀!(photo by @turbotabo ) 龐卓欣件衫好性感,佢話係同男友慶祝情人節。(photo by @turbotabo )
龐卓欣同男友唔介意放閃,早排男友就貼咗Kiss相。(ig圖片) 龐卓欣平時都好性感,同男友去旅行都慣咗咁大方。(ig圖片) (ig圖片)
拍拖4年幾,如果求婚成功真係恭喜佢。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!