掃呢頁CODE去手機

2018年2月14日 星期三

同王浩信關係唔好 陳自瑤擺桃花陣救夫妻感情 __,王浩信,陳自瑤,

老公王浩信終於得償所願榮升視帝,可惜人紅自然多女纏身,搞到緋聞不斷,加上陳自瑤(YoYo)一邊湊女之餘,又要開工拍戲,搞到兩夫妻聚少離多,屢傳婚姻亮起 ...


老公王浩信終於得償所願榮升視帝,可惜人紅自然多女纏身,搞到緋聞不斷,加上陳自瑤(YoYo)一邊湊女之餘,又要開工拍戲,搞到兩夫妻聚少離多,屢傳婚姻亮起紅燈,就連老公攞視帝咁大件事,陳自瑤都冇乜表示,甚至連在社交平台恭喜都冇句,夫妻關係好極有限。做得王浩信「背後女人」,一直選擇啞忍的陳自瑤為了挽救夫妻關係,上週二(6日),素顏兼帶住口罩的她一條友去旺角花墟買桃花,期間緊張地同老闆娘研究擺位,避免擺錯位再吹旺老公桃花運!

臨近新年,一向負責打理家頭細務的陳自瑤除咗忙着拍《包青天之再起風雲》外,都不忙抽空辦年貨,上週二(六日)下午,係寒冷天氣底下,着住黑色羽絨和戴口罩的陳自瑤就單拖出動現身旺角花墟,起初她不停拎起電話皺晒眉頭一臉苦惱搜尋買花攻略,花店職員見到睇到頭昏腦脹搞到皺晒眉,便主動上前幫忙,陳自瑤同對方講完一大餐,職員即向她推介一盤桃花,問清楚一輪資料後就決定扑槌,風水角度上桃花有助催旺感情及人緣運,陳自瑤喺屋企擺桃花陣,明顯係想增進自己同老公感情吧!

相關新聞:

王浩信多女纏身 陳自瑤:總之我相信佢!

http://bit.ly/2F1QxT8




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!