網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

【獨家】約會帶埋成村「電燈膽」 雨僑俾媽咪斥責:化妝仲耐過食餐飯 __,雨僑,羽翹,

狗年新娘雨僑,鐵定3月31日嫁給拍拖7年的羅力威,搞咗地下情好耐,俾人影到咁多年都唔認拍拖,直至最近先認係情侶,轉頭又公佈婚訊,雨僑日前率先接受本報專 ...




狗年新娘雨僑,鐵定3月31日嫁給拍拖7年的羅力威,搞咗地下情好耐,俾人影到咁多年都唔認拍拖,直至最近先認係情侶,轉頭又公佈婚訊,雨僑日前率先接受本報專訪,講解呢段地下情:「好開心,但係好平靜,雖然我好遲同大家講,但係落手落腳籌備有一年,所以自己一路好清楚個進度,但係就依家公佈係好開心,又無話太緊張。」

雨僑仲講到佢嘅Dream wedding:「我哋之前好想去沖繩結婚,都去咗睇啲小禮堂,原來發覺好靚,突然又掛住香港好多朋友、同事、家人,如果請唔晒所有人來會覺得好可惜,好想佢哋一齊見證,可容納咁多人都只係得一兩間,都唔係大家心目中好白色嗰隻,咁所以都係香港搞,有陽光草地,選擇都唔多,所以最後揀o依家呢度。」

雨僑同羅力威玩咗地下情咁耐,究竟實際上係識咗幾耐?雨僑就話:「應該係7年,其實佢好似發表婚訊咁寫,我哋係唔知咩幾多年,咩紀念日,我哋從來都無計過,以後有個日子3月31可以紀念日。」而佢哋嘅相識就係喺新人時:「最初識係我嘅音樂會,佢做我嘉賓,嗰時都係幾last minute,嗰陣都係入行無耐,我唔知係公司安排,當時係我老闆搵阿威做嘉賓,大家又差唔多年資,好似邀請無咁尷尬,舊人又要好早通知,如果唔係唔夠誠意,咁大家差唔多年紀,差唔多年資,所以好適合。」

雨僑唔係第一次拍拖,但係羅力威係佢第一個圈中男友,咁佢對羅力威第一個印象又係點呢?雨僑話:「因為大家唔係好熟,嗰陣我冇諗太多,嗰個係自己個騷,已經要練好多琴,好多舞,無諗咁多嘢,但係好開心佢來,嗰一部份係我好輕鬆嘅地方,佢又幫。頂咗一首歌,等我換衫,係成個騷最開心係呢一部份。第二場就有啲失落,因為無嘉賓,跟住個咗幾個禮拜佢又開騷,佢嗰邊又邀請我睇,完咗都有去後台打招呼,但係無咩傾到偈,跟住返屋企瞓覺,涼都沖埋,佢先至叫個小提琴手打俾我,叫我去慶功喎!嘩,我心諗你唔好聽日先打來,因為呢個開始,大家就話兩個開完騷,一齊食餐飯,就呢個飯終於約咗幾個月就食喇!」

木口木面嘅羅力威又係點樣追到雨僑呢?答案係無追過,雨僑話:「都無咩話熱烈追求,係大家好似好old school咁約出來去扒房鋸扒,大家約出來都會帶個電燈膽,第一次約食飯打邊爐,我又帶咗3個同事,佢又帶咗一個同事,我記得我哋第一次兩個出來去鋸扒,我媽話我化妝,仲耐過我食餐飯,八點半返到屋企,諗番起都覺得好笑,嗰時我好快就生日,做個完騷之後,佢送咗隻我無戴過嘅錶,好樸實,首先我係唔係好戴錶,啲款好似老師咁,就係樣好踏實咁正式開始。」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



狗年新娘雨僑,鐵定3月31日下嫁拍拖7年的羅力威,呢一對情侶,搞咗地下情好耐,俾人影到咁多年都唔認拍拖,直至最近先認係情侶,轉頭又公布婚訊,雨僑日前率先接受本報專訪。

雨僑仲講到佢嘅Dream wedding。

鍾意就快D Share啦!