網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

畀鹹濕劉思希姣電!謝東閔嚇到走佬 __,劉思希,謝東閔,

High到咁呀?藝人白雲近期拍住洪永城、劉思希、謝東閔等人,拍攝無綫劇集《丫鬟大聯盟》,喺劇飾演丫鬟嘅白雲就跟住小姐劉思希去拜年,佢哋仲齊齊拍咗幾段短 ...


High到咁呀?


藝人白雲近期拍住洪永城、劉思希、謝東閔等人,拍攝無綫劇集《丫鬟大聯盟》,喺劇飾演丫鬟嘅白雲就跟住小姐劉思希去拜年,佢哋仲齊齊拍咗幾段短片。片中劉思希同白雲拉埋謝東閔齊齊chok聲唱《迎春花》嚟賀新年,而劉思希仲起勢咁摸謝東閔塊面,搞到佢面都紅埋,唱咗唔夠兩句就話要走人。之後劉思希起勢咁向謝東閔飛吻,主動到呢…

問到謝東閔係咪畀佢哋兩個嚇到要走佬,白雲就笑言係劉思希太狼,更透露對方係鹹濕大小姐:「喺劇入面劉思希係一個鹹濕大小姐,而我成日都要跟住佢,仲要成日畀佢鬧。不過拍呢套劇真係每日都好開心,成個劇組嘅人都笑到癲咗咁。」除咗謝東閔之外,洪永城亦都同佢哋一齊唱咗首《財神到》同一班觀眾拜年。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!