掃呢頁CODE去手機

2018年2月27日 星期二

是非精聚首!心穎靚湯馮盈盈合照鬥靚 __,心穎,馮盈盈,盈盈,黃心穎,

3位都咁索!提到無綫藝人黃心穎,除咗會諗起馬國明之外,相信好多人都會聯想到節目《學是學非》,事關佢曾經同李佳芯、梁嘉琪、麥美恩、張秀文及湯洛雯(靚湯) ...


3位都咁索!


提到無綫藝人黃心穎,除咗會諗起馬國明之外,相信好多人都會聯想到節目《學是學非》,事關佢曾經同李佳芯、梁嘉琪、麥美恩、張秀文及湯洛雯(靚湯)組成「是非精」,憑住生動演繹贏得觀眾掌聲。

近日黃心穎同「是非精」姊妹湯洛雯再次聚首,一齊拍攝新劇《丫鬟大聯盟》。心穎仲不時上載花絮照同大家分享拍攝點滴,呢日佢同湯洛雯拍劇放飯嘅時候,竟然喺飯堂巧遇新一代「是非精」馮盈盈!咁難得有機會撞到,三位「是非精」亦不忘自拍,見證呢個「兩代同堂」嘅時刻!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!