掃呢頁CODE去手機

2018年2月27日 星期二

唐詩詠見血就暈 馬國明學定人工呼吸 __,詩詠,馬國明,唐詩詠,

唐詩詠與馬國明一同為新劇試造型,二人大談戲中角色。無綫新劇《白色強人》演員馬國明、唐詩詠、李佳芯、何廣沛、張曦雯、馮盈盈和沈卓盈等在將軍澳電視城試造型 ...


唐詩詠與馬國明一同為新劇試造型,二人大談戲中角色。


無綫新劇《白色強人》演員馬國明、唐詩詠、李佳芯、何廣沛、張曦雯、馮盈盈和沈卓盈等在將軍澳電視城試造型。飾演醫生的馬國明自言劇中角色不求權力和名利,但被唐詩泳取笑他求女。馬國明與唐詩詠一齊受訪,他笑說:「我係求其,不過呢個角色都幾難演,我本人起碼都求錢,因為要照顧父母。」

唐詩泳自言小時候受劇集《妙手仁心》影響,等了十幾年,終於等到演醫生角色。不過,唐詩泳坦言好見驚血,每當看見血就會暈倒的地步,她笑說:「試過有一次見到自己滴咗滴血落地下就暈咗,希望拍攝時唔會啦,不過現場有真醫生,可以救我,哈哈。」馬國明則笑謂可即場人工呼吸,相信很多同事亦願意「幫忙」,馬國明笑說:「我學咗㗎喇,不過暫時未有機會做。」

馬國明與唐詩詠於劇中飾演離婚夫妻,問私下相熟演起來會否感覺怪怪?馬國明認為不會,唐詩詠認為熟絡反而更好,不用刻意去演。馬國明被問可擔心緋聞女友黃心穎呷醋?他說:「唔會,佢知道我拍咩,同咩人演,冇問題嘅。」可會叫黃心穎探班?他說:「唔會喇,佢都忙緊拍《丫鬟大聯盟》。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!