網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月6日 星期二

賀結婚四周年 徐若瑄愛的告白冧老公 __,徐若瑄,

好閃呀!台灣藝人徐若瑄嘅新加坡富商老公李雲峰公司去年屢傳財務危機,徐若瑄更因此被傳要復出接Job撲水救老公,不過依家已經冇事度過難關,老公嘅事業起死回 ...


好閃呀!


台灣藝人徐若瑄嘅新加坡富商老公李雲峰公司去年屢傳財務危機,徐若瑄更因此被傳要復出接Job撲水救老公,不過依家已經冇事度過難關,老公嘅事業起死回生。呢日,咁啱係佢哋結婚四周年紀念日,徐若瑄就喺社交網晒咗佢同老公去餐廳享受二人世界嘅相,相中兩人緊握彼此雙手,露出燦爛微笑,徐若瑄仲向老公公開愛的宣言:「能攜手一起品嚐(嘗)人生,是我們送自己最好的結婚四週(周)年禮物~成熟不是因為心態老了,而是眼角掛著(着)淚的時候卻還能微笑」之後,佢更Hashtag「不離不棄」、「時光飛逝」,真係恩愛又令人羨慕呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!