網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月2日 星期五

唔怕同蘇麗珊比!曾樂彤:我哋唔同人嚟 __,蘇麗珊,

兩個都係女神,怕咩比呀!藝人游學修最近脫「宅」成功,被東網踢爆與網絡紅人兼英皇新人曾樂彤拍拖,而曾樂彤今晚便到灣仔出席影后惠英紅的生日會,回應與游學修 ...


兩個都係女神,怕咩比呀!


藝人游學修最近脫「宅」成功,被東網踢爆與網絡紅人兼英皇新人曾樂彤拍拖,而曾樂彤今晚便到灣仔出席影后惠英紅的生日會,回應與游學修的戀情。記者問她有冇帶男友前來,她即答謂:「佢冇嚟,佢唔喺度。(拍咗拖幾耐?)其實唔係好耐咋!(即係幾耐?一星期?一個月?)差唔多一個月。」

問男友如何追求?曾樂彤即顯得有些少緊張:「呢個你問番佢(鍾意佢咩?)價值觀,佢係一個好人嚟。」記者笑問她拍拖前有否檢查對方是否「花弗底」時,她即天真地向記者反問有何方法,之後才說:「佢係好人嚟!」提到游學修的前度蘇麗珊獲網友捧為「女神」,問會否遭比較,她就答得非常大方:「唔驚,我哋係唔同人嚟,所以唔擔心。」又指自己加入英皇有幾個月的時間。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!