網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月18日 星期日

陳瀅何雁詩係地獄廚神 劉佩玥未入過廚房! __,陳瀅,劉佩玥,何雁詩,

齊齊入廚!藝人陳瀅(Jeannie)、劉佩玥(Moon)與何雁詩(Stephanie)是娛圈好姊妹,Jeannie與Stephanie更曾是同居密友, ...


齊齊入廚!


藝人陳瀅(Jeannie)、劉佩玥(Moon)與何雁詩(Stephanie)是娛圈好姊妹,Jeannie與Stephanie更曾是同居密友,三人決定趁農曆新年學好廚藝,為未來學做賢妻!一向喜歡吃海鮮的Jeannie,率先入廚房跟師傅學做「黃金蝦」,見她有板有眼,面對大火爐頭都絕不怯場,而Stephanie則學整「避風塘炒蟹」,雖然Stephanie細細粒,但炒蟹時都似模似樣,而Moon則挑戰難度最高的「發財好市」!

三人互相試食對方的成品,亦不忘互爆入廚的黑歷史,Moon爆料指Jeannie試過煎餃子給她吃,在客廳等食時聞到一陣燶味,走入廚房見到餃子已被煎到變燶:「佢仲好自得其樂咁同我講,『就有得食㗎喇!』」Stephanie亦踩一腳,大爆Jeannie連麵包都會焗燶:「試過佢焗完麵包第二日,我打開個焗爐,見到有舊黑色嘢喺入面,原來係佢見個麵包焗燶咗,冇食就擺喺入面冇執!」Jeannie則反擊,爆料指Stephanie冇手尾,會擺到食物變壞發霉,Moon補充:「佢飲唔晒啲湯就會擺喺度,擺到發霉佢都唔拎去洗!」被問到Moon的廚藝如何,Jeannie與Stephaine就表示不知道,因為Moon從來都未有在她們面前行入廚房!

過去一年三人都有得失,Stephanie直言去年是非纏身,負面新聞不斷令她情緒爆發,她坦言事過境遷,情緒病亦已康復,目前與男友鄭俊弘感情穩定。單身一年的Jeannie直言享受,目前未遇到好對象,覺得感情事要隨緣。Moon則緋聞不斷但全都是無米粥,她亦直言不恨拍拖,指身邊已經有很多人錫她。

場地:辣蟹舫

劉佩玥服飾:Sinequone

劉佩玥化妝及髮型:Angela Shum@Anjo Makeup


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!