掃呢頁CODE去手機

2018年2月24日 星期六

無心邂逅再遇傾情!岑麗香同強強命中注定 __,岑麗香,

估唔到女神都係靠「BlindDate」搵老公!藝人岑麗香結婚後的女神光環未有幻滅,更添人妻韻味,她首次披露與老公「強強」的相識經過,自爆二人在朋友介紹 ...


估唔到女神都係靠「Blind Date」搵老公!


藝人岑麗香結婚後的女神光環未有幻滅,更添人妻韻味,她首次披露與老公「強強」的相識經過,自爆二人在朋友介紹下「Blind Date」(盲目約會),兩個陌生的人,不知道對方的長相、背景,直至見面才知道原來大家早有一面之緣,可算是命中注定!強強為她甘願放棄在加拿大建立的事業,來香港重新出發,香香婚後亦事事以老公為先,大小事項都作出匯報,連拍咀戲都先與老公商量!

2016年結婚的岑麗香(香香),由「香香公主」搖身一變成為「人妻香香」,但女神魅力不減,她的新身份更增添了一份韻味。每次講起老公強強,香香都會笑得十分燦爛,直認這段姻緣是天注定!

用短訊作溝通

香香更首次披露與強強是「Blind Date」(盲目約會)而認識,她說:「當時我同朋友講,我想由零去認識一個人,咁就由朋友去安排,其實有好幾個朋友都想撮合我哋,所以我覺得係神嘅安排!」

好有緣分呀

簡單來說,香香與強強是「相睇」而認識,二人起初只用短訊、電話去溝通,對於對方的長相、背景毫不知情,香香說:「第一次知佢咩樣,就係佢嚟我屋企接我去約會!」不過,原來他倆並非首次見面,香香表示讀大學期間曾在一間餐廳做兼職,不時會見到同事好友獲男友前來探班,強強當時就曾經跟過朋友一起出現在餐廳,所以他倆在多年前已有過一面之緣,此事令香香更加相信,二人的緣分是上天的安排!

移居香港遷就老婆

強強在加拿大發展多年,早已建立起事業及朋友圈,但婚後,他為香香甘願放棄多年基業,以及犧牲與朋友及家人的相處,隻身來港由零開始,為的就是成就老婆做演員的夢想,香香當然冧爆,直言老公很Man:「一個男人願意為一個女人去犧牲咁多嘢,就係為咗Support我嘅夢想,佢真係好偉大、好Man!」

成為人妻後,香香說經常聽到別人問她:「幾時生仔呀?」,對於生小朋友,仍為演藝事業打拚的她表示暫時未有計劃:「我有同老公傾過,大家都想順其自然,我哋拍拖時都係Long Distance,依家想多啲二人世界時間先!」

很多人以為香香嫁人後就會收山,做全職太太照顧老公,但其實過去一年她都忙於拍劇,她說:「其實結完婚之後,有段時間我返咗加拿大探吓屋企人,返嚟香港之後就一直拍劇,拍完《果欄中的江湖大嫂》之後又拍《溏心風暴3》!」

婚後一樣搏到盡

香香承認熱愛演員工作,認為只要在工作與私人時間之間取得平衡,就沒有需要退出幕前,甚至強強在來港定居前,也從來沒有要求過她退出娛樂圈,她大可繼續打拚。

在無綫台慶劇《溏心風暴3》中,香香飾演含着金鎖匙出世的富二代,與出身平民的王浩信相愛,卻被飾演媽媽的米雪棒打鴛鴦,二人經歷相愛卻不能愛,幸最後能修成正果!香香指劇集中的愛情橫跨二十年,令她印象難忘:「鍾意一個人,但係又唔可以一齊喎,我睇劇本嗰時已經覺得好慘。之後我喺度諗,如果我唔可以同我老公一齊嘅話,會點呢?我覺得好慘呀!」

只求平淡唔想咁激

被問到會否想在現實生活中有一段如此刻骨銘心的愛情?香香即笑言:「我想過平淡嘅人生,唔想咁多打擊喎!但拍戲就係咁,可以過一啲現實中過唔到嘅生活!」香香亦十分感謝米雪帶她入戲,她說:「劇入面我為咗幫屋企人渡過難關,要嫁比陳智燊,但係我唔鍾意佢,有一場戲係我攬實米雪姐喊!」她指米雪十分願意教她,拍攝結婚的一場戲時,真實地感到一段母女情。

服裝:TOPSHOP

髮型:Nicole Yip@ii hair

化妝:Zoe Fan

場地:鮨文

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!