網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月4日 星期日

《降魔的》慶功聚會 網民:馬國明飲醉? __,馬國明,

《降魔的》雖然未有續集,但佢哋呢日就慶功順便Gathering,馬國明(中)仲飲到面紅紅?無綫劇《降魔的》大受歡迎,喺台慶頒獎禮上得到「全球網民最喜愛 ...


《降魔的》雖然未有續集,但佢哋呢日就慶功順便Gathering,馬國明(中)仲飲到面紅紅?


無綫劇《降魔的》大受歡迎,喺台慶頒獎禮上得到「全球網民最喜愛劇集」獎,而男主角馬國明亦奪得「我最喜愛男角色」獎,成績非常唔錯!而呢套劇仲有望開拍續集,編審羅佩清都諗埋名叫《降魔的之十字路口》!雖然一切都係未知之數,但佢哋就舉行咗慶功Gathering,一眾演員好似馬國明、黃智雯、阮小儀、何遠東、胡鴻鈞、譚嘉儀、趙永洪、謝雪心等都有出席呀!

小儀喺Instagram上載合照,留言:「《降魔的》慰勞gathering宴,開心到呢!」見到佢哋玩得笑得勁燦爛,馬國明仲同兩個「阿媽」小儀及謝雪心重聚,真係回憶返晒嚟,不過可惜嘅係唔見「阿爸」金剛!而相中嘅馬國明戴上帽塊臉仲有啲紅,網民都問佢係咪飲醉咗!見佢仲着住短袖衫,唔通真係女友黃心穎唔喺度,所以無王管飲到㷫烚烚要脫掉?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!