掃呢頁CODE去手機

2018年2月7日 星期三

【最新指示!】沈大師:點睇都係熊市 今年頂已見 __,沈大師,沈卓盈,

【更新影片】今日大市急跌逾1,600點,訊匯證券行政總裁沈振盈指:「這只是跌市的開始」,又認為,在農曆年前恒指尚可守住三萬關,但過年之後,大市會跌穿三 ...




【更新影片】

今日大市急跌逾1,600點,訊匯證券行政總裁沈振盈指:「這只是跌市的開始」,又認為,在農曆年前恒指尚可守住三萬關,但過年之後,大市會跌穿三萬,於本月底見兩萬九至兩萬八。沈大師更提到,「你問我,打句問句都係熊市啦,呢啲環境,我點睇都睇熊市。」並認為今年已見頂。

他說:「經過今日大跌市之後,大市將會視乎今晚美股走勢,有機會反彈,但預期反彈力度有限。」又指出,之前市場風險意識低,槓桿過高促使有拆倉及斬倉風險,外圍方面,息口趨升亦令市場回吐,因此跌市「不是一兩日可以完結」。

蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!