網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月27日 星期二

【冇工作要慳錢?】簽王祖藍大屋搬細屋 林欣彤:唔關事 __,祖藍,林欣彤,王祖藍,

之前有報導話林欣彤16年簽咗王祖藍後,工作量無咁多,搞到佢大屋搬細屋,有冇咁嘅事呀?Mag說:「都唔關事,我之前住大啲嘅屋其實係同幾個女仔一齊住,但發 ...




之前有報導話林欣彤16年簽咗王祖藍後,工作量無咁多,搞到佢大屋搬細屋,有冇咁嘅事呀?Mag說:「都唔關事,我之前住大啲嘅屋其實係同幾個女仔一齊住,但發現其實都唔需要住咁大間屋,同埋因為某啲原因分別搬離咗嗰區,咁不如自己一個帶埋兩隻狗仔住番細啲,又慳啲錢,同埋而家住得近番屋企人好多,所以其實唔係好關事。」Mag嘅精神比起幾年前飽滿,狀態好fit,似乎已「重生」,新歌《忍》派埋台,睇嚟佢已ready回歸樂壇!「一直以嚟,除咗有一段時間真係唱唔到歌之外,其實無時無刻我都已經ready可以唱好多好歌俾大家聽,有一樣嘢好感動,就係前排可能我拍緊劇,又或者有啲時間喺音樂上無咁活躍,但係我嘅樂迷歌迷都依然無時無刻咁等緊我,所以其中一個一定要繼續唱歌,要堅持落去嘅原因都係因為佢哋!」

如果俾佢揀,仲希唔希望被稱呼為「小巨肺」?佢話:「呢個名有啲壓力,同埋好搞笑,譬如你介紹我係「小巨肺」,但我唱首好柔情嘅歌,係好搞笑,但我覺得無所謂,大家點樣稱呼都無所謂,你哋覺得如果咁樣叫我係親切啲,我又唔拘!」咁唔知Mag又有冇後悔入行?「我有問過自己,但我諗揀一百次都係會入行,因為雖然條路係難行,但因為可以成就咁多嘅嘢,同埋可以種嘅果其實好大,所以先咁難行,我覺得所有嘢都係值得。」

撰文:海 山

攝影:黃志明

錄影:葉志明

髮型:Terry yeung @corner

服裝提供:Rococo

場地提供:草民café



鍾意就快D Share啦!