網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

犯太歲又使乜驚!會長古天樂扯頭纜謀福利 __,古天樂,

古仔祝大家新一年萬事勝意,身體健康!型男古天樂向來對狗情有獨鍾,有多年養狗經驗的他,曾收養戲中「拍檔」阿Lo,古媽媽亦對牠疼愛有加,愛犬離世時,古家上 ...


古仔祝大家新一年萬事勝意,身體健康!


型男古天樂向來對狗情有獨鍾,有多年養狗經驗的他,曾收養戲中「拍檔」阿Lo,古媽媽亦對牠疼愛有加,愛犬離世時,古家上下都傷心不已,古仔自此之後堅決不再養狗!踏入狗年,他應邀到愛護動物協會探訪兼「拜年」,愛心爆棚的他面對「老弱孤雛」笑容滿面,抱BB狗之餘又對後天殘缺的唐狗照顧有加,Mr.Cool瞬間變成Mr.Warm!

諗計重振樂壇

談到狗年犯太歲,肖狗的古仔接受東網訪問說:「咁我都信呢啲嘢,所以會去攝太歲,但個人覺得犯太歲未必唔好,只係今年應該會有啲大改變啫!(例如成為演藝人協會會長?)咪係囉!」談到大家對他「新手上任」寄予厚望,更有歌手指他計劃「振興樂壇」,他坦言正在籌備連串方案:「好似我哋諗緊用咩方法,可以幫啲新進歌手唔使簽死公司,又可以有作品推出。我覺得協會內最需要幫助嘅係前輩演員,同埋龍虎武師,佢哋好多都有新傷舊患,生活能力可能有啲問題。等我哋再從長計議吓先,依家唔講住,遲啲會有進一步嘅消息可以公布!」古仔平日要拍戲,同時兼顧幕後工作,百忙中仍樂意抽時間幫人,例如多年來一直低調捐錢,在內地辦學建校近百間。提到今次為演藝人協會「牽頭纜」,日後可能分身不暇,他謙稱:「忙歸忙,時間點安排係自己嘅啫,可以嘅。」

放假忙住去飯局

古仔每逢農曆新年都一定會抽空過節及陪伴家人,他說:「今年好好,可以休息成個星期,可以放肆去食賀年食品。我最鍾意蒸蘿蔔榚,可以食足一底。我屋企興過年食糖不甩,細個嘅時候我仲有幫手整添,依家都會食啲,但擔心難消化同太甜。」問到對狗年的展望,他直言只想身體健康。他又提到新年大掃除不喜歡假手於人:「一定自己執,平時放埋好多嘢,會一次過清晒。平時可能少啲機會見朋友,新年就最好約人,可能初一至初七都有局㗎!」

髮型:Dan Tam@Orient4

化妝:Carmen Man

場地:愛護動物協會

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!