網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月13日 星期二

【喜訊】宣萱有份拍《尋秦記》電影版 古仔準備隨時再拍劇 __,尋秦記,古天樂,古仔,宣萱,

宣萱轉投古仔公司旗下,是銳意開拓電影市場?未來有什麼工作等,雙方好有默契賣個關子。順勢再追問宣萱會不會參與古仔今年開拍的《尋秦記》電影版,古仔即刻有好 ...




宣萱轉投古仔公司旗下,是銳意開拓電影市場?未來有什麼工作等,雙方好有默契賣個關子。順勢再追問宣萱會不會參與古仔今年開拍的《尋秦記》電影版,古仔即刻有好消息宣布:「係!宣萱會有份拍,(係電視版延續,定翻拍之前故事?)呢個我唔知喎,我係一個演員,你要問番導演方面,佢哋先可以話到俾你知!」

有機會再拍劇

雖然古仔同宣萱有十七年無再一齊拍劇,但好多觀眾都仲好期待呢對熒幕情侶再合作,甚至不時有網民會在討論區提起,有人更提議古仔投資一套在○三年拍過電視節目巡禮的劇集預告《鬼迷心竅》,「真係唔知喎,我連拍過呢套都唔記得。」古仔說。

隨着宣萱加盟下,古仔會否為了好友、為了觀眾出山拍劇?古仔這樣回應:「而家拍劇都係一個大勢,網上睇劇好方便,慢慢(電視劇)個勢會非常龐大,首先唔係出山,第二係要搵一個好嘅劇本,但真係要睇時間性同埋體力係咪應付到,因為始終唔係以前,一日瞓兩、三個鐘都得,我而家每日最少瞓十二個鐘以上。」

相關新聞:

【獨家】順應民意狗年再合體 古仔宣萱:我哋有十年冇聯絡

http://bit.ly/2G6oDVa

【快問快答●必睇】同宣萱互窒笑唔停 古仔:你講到我好似係你條仔咁!

http://bit.ly/2EgKicH

【八度合作】由《餐餐有宋家》到《寵物情緣》 宣萱古天樂被封最襯熒幕情侶

http://bit.ly/2H8TVMl

【歷年熒幕情侶】關之琳係劉德華半個情人 周潤發鄭裕玲經組合

http://bit.ly/2soZnaB




鍾意就快D Share啦!