掃呢頁CODE去手機

2018年2月8日 星期四

【獨家】尋尋覓覓三度出嫁 小雪無悔為愛情放棄事業 __,小雪,

現年38歲嘅小雪(原名蔡雪敏)肓有一子一女,經過多年尋尋覓覓,15年三度出嫁,同年輕四歲嘅韓籍老公RobinCheung再組家庭,去年12月底更於韓國 ...




現年38歲嘅小雪(原名蔡雪敏)肓有一子一女,經過多年尋尋覓覓,15年三度出嫁,同年輕四歲嘅韓籍老公Robin Cheung再組家庭,去年12月底更於韓國補辦婚宴,當日小雪著上韓式結婚服,以韓文宣讀誓言,場面感人。

小雪趁喺澳洲升學嘅一對子女有長假期,日前攜同佢哋返港度假兼探望家人及朋友,當中包括當年同佢同一間唱片公司嘅漢洋,兩人仲相約到卡拉OK,重唱當年經典hit爆K場嘅合唱歌《其實我介意》。睇返自己當年個樣,小雪不禁大笑,指自己似村姑,又笑漢洋嘅髮型太搞笑。

漢洋就憶述當年跟小雪合唱出現一波幾折,笑指:「佢當年係公司最紅,度佢嘅期好難!」在旁嘅小雪即時否認,仲話自己只係平民百姓。不過,漢洋就爆二人合唱嘅《其實我介意》,呢個版本其實係小雪嘅試唱版,因為她根本冇時間錄音,最後唯有用試唱版推出。小雪又被漢洋爆當年經常「跳掣」,有時會發脾氣,小雪亦承認當時年紀細,責任心冇咁重:「嗰時只係覺得打份工,甚至唔當自己係一個歌手,只係覺得有啲簡單嘅嘢點解做咁耐,做咗阿媽諗法當然唔同晒,有人同我講番我以前做嘅嘢,我都唔信自己會咁做。」不過,小雪慶幸當年大家都知道佢冇心,如果唔係身邊就冇咁多舊朋友。

至於,當年為愛情放棄事業,小雪表示冇後悔,亦不會再憎恨任何人:「如果冇以前嗰兩個人(兩個前夫)我可能唔會成長得咁快,我o依家教仔女都係,唔好去埋怨,好似去一間人人話好味嘅餐廳食飯,最後覺得唔好味就下餐去第二度食過,因為有得食已經好幸福。」小雪話佢最開心係一對子女冇因為親生爸爸唔喺身邊而唔開心,因為佢哋自細已經習慣同小雪一起生活,而且現任老公亦都好疼鍚一對子女。

不過小雪早前喺韓國補行婚禮,用韓文宣誓有啲「甩cut」,佢笑言:「我嗰個年代鍾意日文㗎嘛,我日文就講到,但韓文真係冇乜興趣,次次想學都想瞓覺,不過嚟緊都會學,冇理由第日結婚10年都仲未識講,反而對仔女都講到喇!」

場地提供:RedMR紅人派對

化妝:Heidi Lee @ Heidi-Makeup.com

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:陳慧安、廖達燊 現年38歲嘅小雪(原名蔡雪敏)肓有一子一女,經過多年尋尋覓覓,15年三度出嫁。 小雪趁喺澳洲升學嘅一對子女有長假期,日前攜同佢哋返港,仲相約漢洋到卡拉OK。
當年同佢同一間唱片公司嘅漢洋爆當年經常小雪「跳掣」。 漢洋就憶述當年跟小雪合唱出現一波幾折,笑指:「佢當年係公司最紅,度佢嘅期好難!」 漢洋同小雪重唱當年經典hit爆K場嘅合唱歌《其實我介意》。
小雪不禁大笑,指自己似村姑,又笑漢洋嘅髮型太搞笑。 當年為愛情放棄事業,小雪表示冇後悔,亦不會再憎恨任何人。 小雪話佢最開心係一對子女冇因為親生爸爸唔喺身邊而唔開心。

鍾意就快D Share啦!