網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月28日 星期三

【梁嘉琪分手】傳金仔搭上第三者 森美:可能阿金有日浪子回頭 __,嘉琪,森美,梁嘉琪,

森美今日以有機大使身份去到旺角出席「2018全城有機日」。啱啱喺加拿大滑雪返港嘅森美,此行不慎跌傷頸,而太太就跌傷腳,森美話:「跌傷咗去當地睇急症要3 ...




森美今日以有機大使身份去到旺角出席「2018全城有機日」。

啱啱喺加拿大滑雪返港嘅森美,此行不慎跌傷頸,而太太就跌傷腳,森美話:「跌傷咗去當地睇急症要3千幾蚊,好彩有買旅遊保險,太太返嚟要照磁力共振,我就要做物理治療。」森美笑言今次帶埋囡囡去,囡囡唔擔心佢哋整傷,反而一家擔心女兒假期後要考試,讀書時期屬高材生嘅森美話,唔識教女讀書:「我每逢同佢默書,我都恰眼瞓,又俾佢話我普通話唔正,因為佢哋o依家默中文係用普通話,我講英文又話我有口音。」

有傳商台監製金仔撘上第三者,令拍拖4年嘅女友梁嘉琪忍痛分手(新聞連結:http://bit.ly/2Fzw5sV),森美話:「阿金放緊假,當中各樣都唔清楚,我有短訊嘉琪,佢經得起考驗,可能阿金有日浪子回頭,原唔原諒唔係我哋講。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



森美今日以有機大使身份去到旺角出席「2018全城有機日」(攝影:張俊銘) 啱啱喺加拿大滑雪返港嘅森美,此行不慎跌傷頸,而太太就跌傷腳。
有傳商台監製金仔撘上第三者,森美話:「阿金放緊假,當中各樣都唔清楚。」 森美話:「我有短訊嘉琪,佢經得起考驗,可能阿金有日浪子回頭,原唔原諒唔係我哋講。」(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!